"אבו מאזן הוא הנהג במכוניות המוות" • התגובות לפיגוע הדריסה

נפתלי בנט: "אבו מאזן הוא הנהג במכוניות המוות בירושלים" • ישי: "ההסלמה בירושלים מעוררת דאגה" • מירי רגב: "דרושה נקיטת יד קשה נגד הטרוריסטים" • התגובות (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, הבוקר (צילום: שלומי כהן)

אינתיפאדה בבירה: במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הדריסה היום (רביעי) בירושלים בו דרס מחבל כעשרה יהודים ופצע אותם בדרגות פציעה שונות, אדם אחד נהרג.

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט האשים את יו"ר הרשות הפלסטינית ואמר: "אבו מאזן הוא הנהג במכוניות המוות בירושלים, והמחבלים הם רק שליחיו. מדינת ישראל צריכה להגיד בקול ברור כי ממשלת הפתח-חמאס היא רשות טרור ויש לפעול מולה בהתאם".

לדבריו: "אין כיפת ברזל נגד נהגי מכוניות, ואזרחי ישראל לא יוכלו לחיות בלי הרתעה וריבונות בעיר בירתם. ביטחון הוא לא מותרות".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב ואמר: "אינתיפאדה מתרחשת בבירת ישראל והממשלה נוהגת כבת יענה. על ראש הממשלה לקחת אחריות ולטפל בכל הכח ובכל האמצעים למיגור הטרור שמשתולל בחסות ובעידוד אבו מאזן".

יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי הגיב לפיגוע ושיבח את הלוחמים שחיסלו את המחבל: "מגיע צל"ש לכוחות הביטחון שחיסלו את המחבל במהירות. ב"ה נמנע פיגוע גדול יותר על ידי מחבל צמא דם שחיפש להרוג כמה שיותר אזרחים. ההסלמה בירושלים מעוררת דאגה אבל יחד עם זאת לנו אסור להירתע".

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ח"כ מירי רגב אמרה כי "אין ספק שהמציאות הביטחונית בירושלים מחייבת את כוחות הביטחון והמשטרה בנקיטת יד קשה נגד המפגעים הטרוריסטים.

"אני בטוחה כי ההחלטות שהתקבלו לאחרונה על הגברת כוחות השיטור והביטחון בירושלים, כמו גם ההחמרה בטיפול המשפטי נגד המפגעים יביאו את התוצאות. מדינת ישראל היא מדינת חוק ואנחנו נחזיר את השקט והביטחון לתושבי ירושלים".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ ניסן סלומינסקי הגיב ותקף את הפוליטיקאים: "לצערי מסיבות פוליטיות חיצוניות, מקבלי ההחלטות עדיין לא מאפשרים לכוחות הביטחון לפעול כפי שהם רוצים ויכולים לפעול כתוצאה מזה אנו משלמים מחיר כבד. אם לא נעניק לכוחות הבטחון את הסמכות הבלעדית לטפל בתופעה - אנו נמשיך לחיות במציאות שבה ישנם פיגועי טרור כבשגרה".

סגן שר הביטחון לשעבר ח"כ דני דנון ואמר: "מחבלים עם תעודת זהות כחולה מסתובבים חופשי בירושלים ועושים כבשלהם, הגיע הזמן שהשב"כ ומשטרת ישראל יחליפו את הדיסקט לגבי הדרך לטיפול בהרמת הראש של ארגוני הטרור".

לדבריו: "הודעת התמיכה של יו"ר הרשות הפלשתיני במחבל הקודם הייתה דלק למחבל הנוכחי. בדרכו מוביל אבו מאזן למעשי הפיגוע כנגד אזרחי ישראל ותושבי ירושלים בפרט".

ח"כ יוני שטבון, חבר ועדת חוץ וביטחון הגיב לפיגוע ואמר: "האסלאם מנסה לנתק אותנו מעיר הבירה הנצחית שלנו, זה הזמן לבנות ולהבהיר לכולם שזו בירתנו הנצחית. מוכרחים להכות, וחזק, בטרור הירושלמי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר