רוצח הצעירה בגוש עציון: מאהר חמדי השלמון - מחבל משוחרר

מבצע פיגוע הדקירה בצומת אלון שבות בגוש עציון הוא מאהר חמדי השלמון, מחבל משוחרר שריצה בעבר עונש מאסר על ידויי בקת"בים על סיור צה"לי. מצבו מוגדר קשה (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת הרצח. בתמונה הקטנה: המחבל (Gershon Elinson/Flash90)

הרוצח - אסיר משוחרר: המחבל שביצע את פיגוע הדקירה אחר הצהריים (שני)בצומת אלון שבות בגוש עציון ורצח צעירה בת 25 הוא מאהר חמדי השלמון, בן 30 מחברון. הוא נפצע קשה מירי שבוצע לעברו, ובשעה זו הוא מטופל בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

השלמון, כבר ריצה בעבר עונש מאסר בישראל בגין פעילות טרוריסטית. בין השנים 2000-2005 הוא היה עצור בעקבות ידויי בקבוק תבערה לעבר סיור של צה"ל. השלמון ידוע כתומך של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי - הארגון שגם נטל אחריות לאירוע.

השלמון הגיע לצומת אלון שבות, יצא מרכבו ודקר שלושה בני אדם. כאמור, צעירה בת 25 נרצחה ושניים אחרים נפצעו באורח בינוני וקל. המחבל נורה בחזהו ונלכד.

זירת הרצח (צילום: מתוך ynet)

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל ניסה קודם לכן לבצע במקום פיגוע דריסה, אך נכשל לאחר שנתקע בעמודי ברזל שנמצאים במקום. לאחר מכן הוא יצא מרכבו והחל לדקור את האנשים שהיו בתחנה. הפיגוע התרחש בסמוך למקום חטיפת שלושת תלמידי הישיבה - גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר שהכביש מצומת הגוש לאלון שבות סגור לתנועה לשני הכיוונים בעקבות אירוע הדקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר