היועמ"ש נגד ח"כ פאינה קירשנבאום: אל תגיעי למשרד הפנים

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הודיע לסגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום, החשודה המרכזית בפרשת השחיתות החדשה, כי אסור לה להגיע יותר למשרד הפנים (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Gili Yaari/FLASH90)

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הרחיק היום (רביעי) את סגנית שר הפנים, פאינה קירשנבאום, ממשרד הפנים. ההרחקה מהמשרד מגיעה בעקבות מעורבותה של קירשנבאום בפרשת השחיתות החדשה שמטלטלת את צמרת המדינה.

היועמ"ש אסר על סגנית השר להגיע למשרד או להפעיל סמכויות הקשורות לעבודתה למשך 30 יום. "מחומר הראיות עלה חשד לכך שביצעת עבירות הקשורות למשאבים ציבוריים וכספי ציבור בעת מילוי תפקידך הציבורי", כתב וינשטיין לקירשנבאום.

"הובא בפני מידע לפיו בימים אלה את ממשיכה לפקוד את משרד הפנים ולבצע משימך בתפקידך כסגנית השר. הוצגו בפני ראיות לפיהן נוכחותך במשרדים של משרד הפנים בעת הזאת עלולה לפגוע בחקירה פגיעה קשה" הוסיף היועמ"ש.

לדבריו, "בנוסף לפגיעה האפשרית במהלך התקין של החקירה, נוכחותך במשרד הפנים יוצרת סיטואציה חריפה של ניגוד עניינים. אני סבור כי כאשר אנו עוסקים בחשדות לביצוען של עבירות חמורות שבוצעו בזיקה למשרד הציבורית, הגעתך למשרד הפנים מאיימת לפגוע פגיעה קשה באמון הציבור ובתפיסת טוהר המידות בעיניו".

קירשנבאום כתבה בתשובה ליועמ"ש: "בניגוד למידע שהובא בפניך, מאז החקירה הפכה גלויה ופורסמה בכלי התקשורת לא פקדתי את משרד הפנים כלל, וכל שכן לא ביצעתי משימות בתפקידי כסגנית שר הפנים.

"ברצוני להדגיש כי בכוונתי להיענות לבקשתך להמשיך ולא לפקוד את משרדי משרד הפנים במשך 30 יום, או עד קבלת הנחייה אחרת אשר תוציא תחת ידך" כתבה סגנית השר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר