שירה קליין שנפצעה בפיגוע הדריסה שוחררה מבית החולים

שירה קליין, שנפצעה באורח קשה בפיגוע הדריסה שהתרחש לפני כשבועיים בצומת הגבעה הצרפתית, שוחררה הבוקר מבית החולים הדסה עין כרם "מצב טוב ויציב" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שירה קליין הבוקר (צילום: דוברות הדסה)

שבועיים אחרי שאושפזה במצב קשה, לאחר שנפצעה בפיגוע דריסה שהתרחש בגבעה הצרפתית, שירה קליין שוחררה הבוקר (חמישי), מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

עד עתה היא אושפזה במחלקה האורתופדית, שם המשיכו הרופאים להעניק לה טיפול רפואי, בניסיון לשפר את מצבה ובחסדי השם מאמציהם נשאו פרי וכאמור היא שוחררה מהמחלקה לביתה.

פרופסור אירי ליברגל, מנהל המערך האורטופדי בהדסה שאף ניתח את שירה, אמר: "שירה אשר הגיעה להדסה לפני כשבועיים במצב קשה מאוד, משתחררת כשהיא במצב טוב ויציב בהחלט, לאחר שטופלה על ידי צוות הטראומה של בית החולים ובכלל זה נוירוכירורגים ואורתופדים".

עם שחוררה אמרה קליין: "אני מאוד מודה לכל מי שטיפל בי בבית החולים ולכל מי שהתפלל ודאג לשלומי". אמה של קליין אמרה: "ברוך ה׳, שירה מרגישה הרבה יותר טוב ואנחנו מקווים שתמשיך ותשתפר. שירה יודעת את כל פרטי הפיגוע והשלימה פרטים דרך מה שסיפרנו לה. היא וראתה את הסרטון שמראה את הרגעים האלו של הדריסה".

לפני מספר ימים ביקר את קליין הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו. הרב הגיע סמוך למיטתה ואמר פרקי תהילים לרפואתה.

תיעוד: רגע הדריסה שנקלט במצלמות האבטחה (צילום: מתוך מצלמות האבטחה, ערוץ היוטיוב של תהילה פרל)

מעצרו של המחבל שביצע את הפיגוע, חאלד קוטינה, בן 37, תושב ענתא, הוארך השבוע עם הגשת כתב האישום נגדו. המחבל, נשוי ועובד כמנקה מסגד בענתא ומוכר כאיש דתי אדוק. בחקירתו הראשונית סיפר לחוקרי הימ"ר כי הוא חש 'נרדף ע"י אוטובוס של אגד ולכן נאלץ לסטות מנתיב הנסיעה'.

בהמשך הודה ששיקר וטען כי מסר את גרסתו הראשונה כדי שיחשבו שהוא לוקה בנפשו. בהמשך החשוד הודה בביצוע דריסת היהודים במכוון וסיפר בחקירתו כי באותו היום תכנן לפגוע ביהודים וזאת כנקמה על 'חייו האומללים'.

אתמול, הותר לפרסום הסרטון ממצלמות האבטחה, המתעד את רגע הדריסה, בה נרצח שלום יוחאי שרקי הי"ד ונפצעה קליין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר