טרור בכל הארץ

מחבל ערבי דקר חיילת בתל אביב, חייל צה"ל ירה בו וחיסלו

בדרך בגין בתל אביב מחבל דקר חיילת עם מברג ופצע אותה באורח קל כמו כן דקר עובר אורח נוסף באורח קל ונמלט מהזירה לרחוב מוזס הסמוך שם נורה על ידי חייל צה"ל שרדף אחריו והרגו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בתשרי תשע"ו | 08.10.15
זירת הפיגוע בתל אביב (צילום: מתוך ynet)

גל טרור: שעות ספורות לאחר פיגוע הדקירה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים, בצהריים (חמישי) אירע שוב פיגוע דקירה והפעם בדרך בגין בתל אביב בו נפצעו חמישה בני אדם באורח קל. המחבל נורה וחוסל.

בדרך בגין בתל אביב מחבל דקר חיילת עם מברג ופצע אותה באורח קל כמו כן דקר עובר אורח נוסף באורח קל ונמלט מהזירה לרחוב מוזס הסמוך שם נורה וחוסל על ידי קצין במערך ההגנה של חיל האוויר בדרגת סגן משנה.

מהמשטרה נמסר כי "ברחוב מוזס פינת דרך בגין, מפגע דוקר חיילת באמצעות מברג ונמלט לכיוון מזרח. חייל צה"ל שהיה במקום רודף אחריו ויורה במפגע. מד"א קבעו את מותו. החיילת מוגדרת פצועה במצב קל".

עוד נמסר כי "בסיום האירוע דווח על ארבעה נפגעים. לכולם פצעי דקירה וכולם מוגדרים במצב קל".

מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יהודה דהן, עדכן כי "בסביבות השעה 15:00 התקבלו קריאות במוקד 100 על חשוד שרץ עם סכין או מברג ברחוב מנחם בגין. הוא דקר עם מברג חמישה עוברי אורח, בהם חיילת. הוא גם ניסה לחטוף את הנשק. החיילת התיישבה על הנשק וקצין צה"ל זיהה את החשוד ונטרל אותו. ייתכן שהוא עבד באחד מאתרי הבנייה ויצא לעשות פיגוע בתל אביב".

המברג ששימש את המחבל (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

בעקבות הפיגוע בתל אביב, דרך השלום נחסמה לתנועה מרחוב עליית הנוער עד רחוב קפלן, בשני הכיוונים.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר מחבל ערבי דקר תלמיד ישיבה שעמד בתחנת הרכבת הקלה בדרך בר לב סמוך לצומת המטה הארצי ופצע אותו באורח קשה.

בשעה זו הבחור מנותח בבית החולים 'שערי צדק'. המחבל נוטרל ונעצר על ידי לוחמי יס"מ שהוזעקו למקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר