התקפה מבית

הרב צבי טאו: "הפיגועים - בגלל יחס לא נכון למקום המקדש"

הרב צבי טאו, מבכירי רבני הזרם החרד"לי בציונות הדתית, תוקף את העולים להר הבית ואומר כי הפיגועים האחרונים הגיעו בגלל "שכבודנו נגרע. זה בגלל יחס לא נכון למקום המקדש" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב צבי טאו (צילום: מיכאל יעקובסון)

גל טרור: הרב צבי טאו, מבכירי רבני הזרם החרד"לי בציונות הדתית, תוקף את העולים להר הבית ואומר כי הפיגועים האחרונים הגיעו בשל העלייה להר.

במהלך שיעור שמסר נשיא ישיבת 'הר המור' הרב טאו הוא התבטא בנושא העליה להר הבית ואמר: "שלא תחשבו, גם בזמן הרב קוק עסקו במדידות של מקום המקדש ורצו לחלק איפה מותר ואיפה אסור, לרב זה לא שינה, בכל מועד הוא היה מפרסם אזהרה שלא להיכנס למקום המקדש. אפילו מלהכניס את האצבעות בין החרכים של אבני הכותל הוא ורבנו הרב קוק היו נזהרים".

"הדבר הזה נפרץ עכשיו לצערנו", הוסיף הרב טאו, "הדבר הזה הוא נורא וצריך להרגיש את נוראתו. באתי לעורר על הדבר הזה. רבינו היה אומר שלא לסמוך על כל המדידות שעושים. ר' זלמן קורן הוא מאלו שעסקו במלאכה הזו ברמה היותר גבוהה וגם הוא לא נכנס, גם הוא לא סמך על המדידות של עצמו".

על פי הדיווח ב'סרוגים', הרב טאו האשים: "זה שיכולה לבוא פרחחית עם סכין מהמטבח ולדקור חייל יהודי, שעומד עם מדים של צבאנו שמייצגים את עמנו, זה אומר שכבודנו נגרע. זה בגלל יחס לא נכון למקום המקדש. אנחנו פוגעים בכבוד שלנו ומביאים לזה שמנסים לשחוט אותנו כמו ששוחטים תרנגולת בסכין, בצורה שפלה מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר