ירי תועה?

קליעים מקלנסווה חדרו לבית יהודי בישוב סמוך

תושבים ביישוב כפר יעב"ץ הסמוך לעיר הערבית קלנסווה באזור "המשולש", דיווחו כי בית ביישוב ספג קליעים שנורו ככל הנראה מהעיר הסמוכה. במנשטרה טוענים: ככה"נ ירי תועה ולא מכוון (בארץ)

(צילום: אסף חגג)

ניסיון לפיגוע או ירי תועה? תושבים ביישוב כפר יעב"ץ הסמוך לעיר הערבית קלנסווה באזור "המשולש" סמוך לשרון דיווחו הערב (שני) כי בית ביישוב ספג קליעים שנורו ככל הנראה מהעיר הסמוכה.

התושבים מספרים כי בתי התשבים בכפר יעבץ סופגים ירי לכיוון הבתים מידי תקופה מאז התחממות בגזרה שהחלה ימים ספורים לאחר 'אינתיפדת הסכינים' בירושלים. הירי הנוכחי פגע בבית עם ילדים.

במשטרת מחוז המרכז אמרו ל"כיכר השבת" כי במשטרה אכן התקבל דיווח על האירוע ולמקום הגיעו שוטרי תחנת קדמה ופתחו בבדיקה. אלא שככל העולה ממצאי הבדיקה הראשונית מדובר בקליע תועה ולא בירי מכוון.

מקום חדירת הקליע (צילום: אסף חגג)

מאז החל גל הטרור לפני כחודש וחצי היו מעורבים אזרחים ישראלים תושבי המשולש בניסיונות לפגיעה באזרחים יהודים, לרוב על ידי ידויי אבנים בכבישים הסמוכים לכפרים ולערים הערביות.

היו גם מקרים קשים יותר. למשל תושב אום אל פאחם, עלאא ראיד זיוד, שדרס ופצע אנושות חיילת בגן שמואל וגרם לפגיעה קשה באזרח וחייל שעמדו בתחנת אוטובוס. בכתב אישום חמור שהוגש לבית המשפט המחוזי נגד זיוד הוא הואשם בארבעה ניסיונות רצח ובהחזקת סכין ממניעים גזעניים. בפרקליטות טענו שהנאשם הודה כי ביצע את המעשים כפעולת נקם עקב המצב הביטחוני בארץ והירי על הצעירה הערבייה בעפולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר