נתניהו אישר: שיווק קרקע למאות דירות ברמת שלמה

ראה"מ בנימין נתניהו אישר שיווק מידי של קרקע לבניית 436 יחידות דיור ברמת שלמה ועוד 18 יח"ד ברמות. במקביל, עיריית ירושלים מקדמת שוב תכנית לבניית 1500 יח"ד ברמת שלמה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רמת שלמה (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

בניין ירושלים? אחרי הקפאה ארוכה של הבנייה בירושלים ובשכונת רמת שלמה, שוב מקודמות התכניות לבניית מאות יחידות דיור בשכונה החרדית השוכנת מעבר לקו הירוק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר אמש שיווק מידי של קרקע לבניית 436 יחידות דיור ברמת שלמה, ובמקביל לשווק קרקע לבניית 18 יחידות דיור בשכונת רמת.

במקביל, דווח הבוקר כי עיריית ירושלים מקדמת שוב את התכנית לבניית 1,500 יחידות דיור. מדובר ב-1,000 יח"ד שהוקפאו בעבר ועוד 500 שכבר קיבלו אישור להמשך פיתוח וכעת מדובר באישור סופי לשיווק.

התוכנית המדוברת זכתה בעבר לכינוי "תוכנית ירדן", על שם המשבר הדיפלומטי שנרם בגללה בזמן ביקורו של סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לפני חמש שנים.

אז אמרו במחלקת המדינה בארה"ב: "ההחלטה של הממשל הישראלי להרחיב את תכנוני הבנייה במזרח ירושלים מערערת את האמון שאנחנו צריכים עכשיו כדי ליצור תהליך של משא ומתן.

האישור הנוכחי מגיע בתקופה ביטחונית רגישה והערכה כי האמריקאים וגם באירופה ישתמשו בגל הטרור בכדי לדרוש מישראל לעצור את הבנייה.

בתחילת החודש דווח כי ראש העיר ניר ברקת החליט להקפיא את היתרי הבנייה של עשרות יחידות דיור בשכונה המדוברת כדי לעורר עליו את האמריקאים. לא ברור עתה האם גם הפעם תוקפא התוכנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר