המתנחלים מתנערים

רב היישוב שבות רחל: "אין לטייטל שום גיבוי אצלנו"

בראיון מיוחד ל'כיכר השבת' מתנער הרב בן ציון עמר רב היישוב 'שבות רחל' ממעשיו של טייטל ומצהיר: "מדובר באידאולוגיה שאינה קשורה לתושבי היישוב. העצור לא גדל כאן ולא התחנך אצלנו, זו אינה דרכנו, ואין לדרך הזו שום תמיכה בקרב התושבים, למרות שהשב"כ חקר תושבים רבים נוספים בישוב". להאזנה (בארץ)

חנוך לס | כיכר השבת |

המתקפה התקשורתית שהחלה הערב כנגד ציבור המתנחלים ואנשי הימין, עם הסרת צו איסור הפרסום סביב מעצרו של יעקב טייטל החשוד בביצוע שורת פעולות טרור חמורות, אינה פוסקת לרגע, וכבר נשמעים הקולות המבקשים להחשיב את דעות הימין ככאלו התומכות בביצוען של פעילויות טרור.

אלא שבציבור המתנחלים לא ממהרים לתלות על בגדם את טלאי האשמה, ומתנערים מכל קשר שהוא לעצור, או לאידאולוגיה שגרמה לו לבצע את מעשי הטרור.

בראיון מיוחד שנתן הערב ל'כיכר השבת' הרב בן ציון עמר רב הישוב 'שבות רחל', הישוב בו התגורר יעקב טייטל, הדגיש הרב את התנגדותם המוחלטת של תושבי המקום לאלימות ולדרכו של טייטל: "התושבים כאן מתנערים מכל וכל מהדרך הזו, ואין בינם לבין המפגע כל קשר אידאולוגי שהוא".

גם את העובדה כי זו הפעם השנייה בה יוצא מפגע יהודי מן הישוב, לאחר שלפני ארבע שנים הרג תושב 'שבות רחל' ארבעה ערבים, דחה הרב באומרו כי אין קשר בין המקרים וכי כל אחד מהם נעשה על רקע שונה.

הרב גם גילה, כי תושבים נוספים בישוב נחקרו על ידי השב"כ בקשר לפרשה הנוכחית, אולם לא נמצא שום קשר שהוא בין העצור לתושבים במקום.

"מדובר באדם שלא גדל אצלנו, לא התחנך אצלנו, ואין לנו שום קשר לחינוך שהניע אותו למעשיו. זו אינה אידאולוגיה מהארץ... הוא הגיע לגור כאן לפני כשבע שנים, ואף אחד בישוב לא ידע על דעותיו הקיצוניות. אנו ישוב דתי ציוני לאומי, מלח הארץ, אנשים בעלי מקצועות הטרוגנים, ממהדנסים ועורכי דין, ועד מחנכים ובעלי מקצועות חופשיים, ואין למעשיו תמיכה מאף אדם בישוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר