העו"ד הלוחם בחרדים, עבר על החוק

בעוד עו"ד ארד נאבק נגד בתיהכנ"ס החרדיים בקריית יובל הפועלים ללא אישור ´שימוש חורג´, משרדו עובר על החוק ופועל ללא רישיון (בארץ)

ב. גרנות | כיכר השבת |
כתובות אנטישמיות בקרית יובל. (פלאש 90)

אחרי שנאבק בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותו נגד בתי הכנסת וגני הילדים החרדיים בשכונת קריית יובל שהוקמו, לטענתו ללא אישור 'שימוש חורג' של העירייה במבנים, מתברר כי עורך הדין שייצג את ועד התושבים החילוני בקריית יובל, עו"ד בועז ארד, מפר בעצמו את אותו החוק, שכן משרדו השוכן בבית מגורים ברחוב רמב"ן 32 בירושלים, פועל במקום ללא היתר שימוש חורג של העירייה להסבה מבית מגורים למשרד עורכי דין.

בשבועות האחרונים ביקשה הנהלת בית מדרש 'נצח ישראל – ראמיילס' השוכנת בשכונת רחביה להרחיב את שטחה. לצורך כך היא הגישה בקשה לועדה העירונית לתכנון ובנייה. מי שמייצג את השכנים החילונים המתנגדים להרחבה הוא לא אחר מאשר עו"ד בועז ארד, שמשרדו הבלתי חוקי ממוקם במרחק של שני בניינים מהישיבה.

בעקבות מספר טענות גילה 'בקהילה' כי משרד עורכי הדין המדובר פועל במקום ללא היתר לשימוש חורג. תלונה בעניין הועברה לפיקוח על הבנייה. בימים האחרונים פשט צוות הפיקוח על משרדו של עו"ד ארד שנתפס במערומיו בעודו מפר בעצמו את החוק שכה נחלץ להגן עליו. כאשר התקשר כתב 'בקהילה' לבקש את תגובתו של עו"ד בועז ארד, נענה על ידו כי "אני לא מעוניין להגיב על הנושא הזה".

בקרב נציגי הציבור שליוו את המערכה המשפטית אמרו בתגובה כי "זאת לא הפעם הראשונה שאנו מצטערים לשמוע כי אנשים שרוממות החוק בלשונם וצדקנות יתירה בפיהם נתפסים באי שמירת חוק ובאותה הפרת חוק נגדה הם מתריעים. אנו לא מתכוונים לעסוק בציד מכשפות ואנו סומכים על גורמי אכיפת החוק בעיריית ירושלים שינהגו בדין ובהתחשבות לכל אזרח שווה זכויות. אנו נמשיך לפעול לרווחת כלל תושבי ירושלים וקוראים לכל המסיתים והנגררים להשאיר את השלווה ויחסי השכנות בקרב האוכלוסיות הרבגוניות בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר