בעתיד: צינתורים במעייני הישועה

סגן השר ליצמן הגיע לבית החולים. בתום סיור מקצועי הבטיח ליצמן לסייע להמשך האצת ההתפתחות, ובהקמת יחידת צינתור

חיים ספרן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

פעילות המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' ראויה לכל שבח ואתגייס לאישור התוכניות להרחבת השירותים הרפואיים ובהם הקמת יחידת צנתורים והרחבת פעילות המחלקות לרפואת נשים בבית החולים – כך אמר סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן בביקור שערך בסוף השבוע במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' בבני ברק.

הרב ליצמן אמר כי 'מעיני הישועה' רשם פרקים מזהירים של רפואה מקצועית איכותית בכל קנה מידה ו"עוד נכונו לו פרקים מזהירים בעתיד". הרב ליצמן הבטיח כי ימשיך לעמוד לימין בית החולים וילווה את התפתחותו והרחבת השירותים המופעלים בו. בהתייחס לנושא ה- M.R.I אמר סגן השר כי בשל העובדה כי הנושא נמצא עתה במכרז הוא מנוע מלהתייחס ספציפית לביה"ח "אולם לא סביר שבית חולים בסדר גודל שכזה לא יופעלו בו כל השירותים הרפואיים ובכלל זה שירותי M.R.I.".

אל סגן השר נלוו מנכ"ל משרדו, ד"ר איתן חי – עם וצמרת המשרד. הרב ליצמן ערך ביקור בכמה ממחלקות האשפוז ובהם; המחלקה הכירורגית, פנימית, פנימית מוגבר, טיפול נמרץ, הפגיה, מכון הדימות ובחדר המיון. סגן השר וצמרת משרדו שוחחו עם מנהלי המחלקות ועם כמה מהמאושפזים ובני המשפחות והתרשמו מאיכות הטיפול והמסירות הרבה של הצוות הרפואי. בתום הסיור התכבד סגן השר, הרב ליצמן בקביעת המזוזה ופתיחת חדר הניתוח החדש, הרביעי במספר, ששודרג בימים אלה.

בישיבת עבודה שהתקיימה בהשתתפות המנהל הרפואי, פרופ' מוטי רביד וחברי ההנהלה אמר מנכ"ל ביה"ח, ד"ר יורם ליוור כי ביה"ח 'מעיני הישועה' משרת את אוכלוסיית העיר בני ברק המונה מעל 160 אלף תושבים, כמו גם אוכלוסיה חרדית מהישובים: אלעד, מודיעין עילית ואשדוד. "כידוע לכם זוהי אוכלוסיה המבקשת ומקבלת שירותי רפואה מתקדמים על פי רוח ההלכה בניווטם של גדולי התורה בראשות מרן פוסק הדור בעל ה'שבט הלוי' שליט"א וחברי ועד ההלכה. אנו מתפקדים כבית חולים ציבורי כאשר המטרה היא להיות דוגמא ומופת בהענקת טיפול רפואי מקצועי, ברוח המצוינות וכהלכה. אצלנו קדושת החיים וכבוד האדם, הם הערך העליון – אמר ד"ר ליוור.

מנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר איתן חי – עם אמר כי העשייה ב'מעיני הישועה' היא ברמה לאומית. "לא ראיתי בי"ח שהצוות שלו בעל לב כל כך גדול ואגו כ"כ קטן. פגשתי במסדרונות חולים, מטופלים ובני משפחה ובעיקר צוות, שמחים. שביעות הרצון ניכרת בכל פינה. לא הצלחתי לחלץ מילת ביקורת אחת".

בתשובה לדברים אמר סגן השר, הרב ליצמן כי הפעילות המבורכת והמקצועית של 'מעיני הישועה' ניכרת בכל המישורים ובמיוחד ההשקעה המרובה של ההנהלה והצוות הרפואי להרחבת השירותים הרפואיים במקצועיות מרובה. הרב ליצמן ציין את העובדה כי 'מעיני הישועה' הנו כיום מספר 3 בישראל במספר הלידות וכי "הדבר מצריך את התגייסות משרד הבריאות לסייע בהתפתחותו והרחבת השירותים הניתנים בו". הרב ליצמן אמר כי יתגייס לאישור התוכניות להרחבת השירותים הרפואיים ובהם הקמת יחידת צנתורים והרחבת פעילות המחלקות לרפואת נשים בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר