הרבנות פשטה על קצביות "כשרות" בנתניה בחשד שמכרו בשר טרף

במהלך פשיטה שערכו היום אנשי הרבנות הראשית, משרד החקלאות ומשרד הבריאות בנתניה על מתחם ביתם של משפחת חג'ג' בעיר, נתפסה תוצרת בשר ממקור בלתי מזוהה שחשוד כבשר טרף (חדשות)

(צילום: הרבנות הראשית)

במהלך פשיטה שערכו היום (רביעי) אנשי הרבנות הראשית, משרד החקלאות ומשרד הבריאות בנתניה על מתחם ביתם של משפחת חג'ג' בעיר, נתפסה תוצרת בשר ממקור בלתי מזוהה שחשוד כבשר טרף, זאת לאחר שבית המשפט העניק צו חיפוש למתחם.

צו החיפוש

במהלך הבדיקה נמצא כי חלק מהבשר שווק תחת חסות אטליז "קצביה" (י.מ. גבריאל- איכות הבשר) השוכן ברח' המסגר 14 בנתניה, בנוסף שווק הבשר על ידי "גבריאל איכות הבשר" מרחוב אונטרמן בנתניה.

מהרבנות הראשית נמסר עוד כי מבדיקה שנערכה על ידי מחלקת הכשרות ברבנות נתניה עולה כי במקביל לאטליז "קצביה" השוכן ברח' המסגר בנתניה הנמצא תחת השגחתה, התקיים שיווק של תוצרת החשודה כטרף מישובים ערביים וזאת תוך הכשלת הציבור שביצע הזמנות דרכם.

עם היוודע המקרה החמור נדרש בעל האטליז להחזיר לאלתר את תעודת ההכשר ובמקביל זומן לשימוע בשל מעשיו. מחלקת הכשרות ברבנות נתניה מכנסת הערב ישיבת חרום על מנת לברר את היקפי השיווק של האטליז והמשווק גבריאל הנ"ל ובמקביל יינתנו הוראות הלכתיות והנחיות באשר להכשרת כלים ללקוחות אשר נפלו בפח והשתמשו בתוצרת זו.

בנוסף הודיעו אנשי היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות ברבנות הראשית כי יפתחו בהליכים נגד בעלי המקום ינקטו צעדים. זאת במקביל להשמדת כל הבשר שהיה במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר