שלושה חודשים אחרי

כתבי אישום נגד משתתפי "חתונת השנאה": גם החתן יואשם

כשלושה חודשים לאחר שפורסם התיעוד הקשה מ"חתונת השנאה", בקרוב יוגשו כתבי אישום נגד החשודים בהנפת נשקים ודקירת תמונת הפעוט הערבי עלי דוואבשה שהוצת למוות (חדשות, בארץ)

(צילום: ערוץ 10)

כתבי אישום בפרשת "חתונת השנאה": כשלושה חודשים לאחר שפורסם התיעוד הקשה מ"חתונת השנאה" של יקיר ורוני אשבל שנחשבים מראשי "נוער הגבעות", מסתמן כי בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום נגד עשרה מהמשתתפים בחתונה בעבירות של הסתה, החזקת נשק והפרת צווי הרחקה.

בסרטון שפורסם בערוץ 10 נראו מספר משתתפים בחתונה שהתקיימה באולמי שירת ירושלים כשהם מנופפים בתמונתו של עלי דוואבשה שנשרף למוות בביתו שבכפר דומא ודוקרים את תמונתו, בנוסף נראו חלק מהמשתתפים כשהם מניפים נשק צה"לי של לוחמים בשירות סדיר שהשתתפו ב"חתונת השנאה".

חתונת השנאה (באדיבות ערוץ 10)

בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום נגד עשרה ממשתתפי החתונה, בינהם גם החתן, יקיר אשבל. כתבי האישום יוגשו גם נגד מספר קטינים המזוהים עם נוער הגבעות, זאת לאחר שחלקם נפגשו עם חבריהם בחתונה למרות צו הרחקה שעמד נגדם ואסר על החשודים ליצור קשר האחד עם השני.

עו"ד איתמר בן גביר שייצג חלק המעצורים בפרשה, מסר בתגובה: "מתברר שיש בפרקליטות הרבה זמן פנוי. ניפוף מכוער של תמונה זוכה לקדימות על פני תיקים של רצח, אונס וסמים. ניחא. אבל הייתי מציע לפרקליטות להתחיל בהגשת כתבי אישום נגד רוקדי חתונות באום אל פחם וערערה - שבחלק גדול מהן יורים ומגדפים את מדינת ישראל, מסיתים לרצח יהודים. לא חכמה להיות גיבורים דווקא על יהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר