התפתחות בחקירה

ענבל אור: עובדים בכירים הונו אותי, לא ידעתי על כך דבר

לאחר ההחלטה הדרמטית של בית המשפט המחוזי משבוע שעבר, על פירוק חברות הנדל"ן בבעלות ענבר אור, ופתיחת חקירה פלילית נגדה, שלחה אור באמצעות עורך דינה מכתב למשטרה בו היא טוענת: נעלמו מיליונים מהחברה שברשותה בגלל מעילות בלא ידיעתה (כלכלה)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
ענבל אור (צילום: flash 90.)

לאחר פתיחת חקירה פלילית נגד ענבל אור, ופירוק חברות הנדל"ן שברשותה כפי שהורה בית המשפט המחוזי שבוע שעבר, משנה אור את גרסתה דרך מכתב שנשלח למשטרה על ידי עורך דינה עדי כרמלי, אשר מעלה את ההשערה כי ייתכן שנגנבו מהחברה מיליוני שקלים וברשותה מסמכים המעידים על כך שלא ידעה מהנעשה.

בגרסתה המחודשת מצהירה אור שהייתה מעילה בחברה שנעשתה על ידי בכירים בה.

בראיון בגלי צה"ל טוען עורך דינה כי "הרעיון שעסק עשה עוקץ במשך 11 שנה הוא רעיון לא מציאותי", בהתייחסו להאשמה נגד אור על רישום דירות כפולות והונאת רוכשים. הוא מוסיף כי: "יש כאן מעילה שנעשתה לא בכל תקופת פעילותו של העסק, אלא בשנתיים האחרונות. יש פה מאות אלפי שקלים עד מיליוני שקלים שהוצאו בלי ידיעתה מהחברה".

לדעתו של עורך הדין כרמלי, לאור הממצאים החדשים יש לנקות את שמה של אור וכי בהתנהלותה לא נפל רבב: "בעוד שבוע מהיום הדברים לא יראו כמו שהם נראים עכשיו".

המכתב מעורך דינה של אור נשלח אתמול למשרדי התשאול של מחוז תל אביב. במכתב, כאמור, קורא עורך הדין לפתוח בחקירה בחשד למעילת כספים בחברה בהיקף של מיליוני שקלים, אשר בוצעה ככל הנראה על ידי עובדי החברה.

אור ביקשה לפתוח בחקירה והיא תוזמן להגיש תלונה רשמית ולמסור את גרסתה בימים הקרובים. בכל מהלך חקירתה הכחישה אור את ההאשמות נגדה, וטענה כי הכל נעשה בפיקוחם של רואי החשבון ועורכי הדין של החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר