הפיגוע בפסגת זאב

המחבל בן ה-14 הורשע בשני ניסיונות רצח והחזקת סכין

אחמד מנאסרה, המחבל בן ה-14, שביצע פיגוע דקירה בפסגת זאב בירושלים, הורשע בבית המשפט המחוזי בירושלים בשני ניסיונות רצח ובהחזקת סכין. גרסתו כי לא התכוון להרוג - נדחתה (אקטואליה)

אחמד מנאסרה. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אחמד מנאסרה, המחבל בן ה-14, שביצע פיגוע דקירה בפסגת זאב בירושלים, הורשע הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים בשני ניסיונות רצח ובהחזקת סכין, בעקבות פיגוע הדקירה שביצע בחודש אוקטובר האחרון בו נפצע צעיר חרדי ונער בן 13.

מנאסרה, השוהה במעון נעול בירכא, היה בן 13 כשביצע את הפיגוע בחודש אוקטובר האחרון, יחד עם בן דודו חסן מהאני בן ה-15. בית המשפט דחה את גרסתו כי "לא תכנן להרוג".

מכתב האישום שהוגש נגדו עולה כי ביום הפיגוע חזר מנאסרה מבית הספר ופגש בבן דודו, חסן מהאני בן ה-15. השניים שוחחו ביניהם על המצב במסגד אל אקצה ועל מצבם של תושבי עזה הרשות הפלסטינית וארגון חמאס, הם החליטו להפוך לשאהידים ולבצע פיגוע.

מנאסרה נטל סכין מעוטרת עם להב של כ-15 ס"מ מארון בחדר השינה של הוריו ויצא לדקור יהודים. בפיגוע, שאירע ב-12 באוקטובר, נפצעו קשה שני ישראלים: נער בן 13 שרכב על אופניו וצעיר בן 21. מנאסרה נפצע מרכב שעבר במקום ובן דודו חוסל במקום.

מנאסרה בביצוע הפיגוע אך הכחיש את ניסיונות הרצח. לפי גרסתו, הם סיכמו לפצוע יהודים ולא הייתה להם כוונה להרוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר