מינוי מרגש

הנשיא מינה את העו"ד החולה ל"שופטת"

״זהו טקס המינוי המרגש ביותר שהיה לי כאן״, אמר הנשיא ללימור שלקתה במחלה קשה בטרם מינויה לתפקיד שופטת וקיבלה היום מינוי אלטרנטיבי במשכן הנשיא לצד ילדיה (בארץ)

בני המשפחה הנרגשים (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

רגע מרגש היום (שני) במשכן נשיא המדינה ראובן ריבלין בירושלים. "זהו הטקס המרגש ביותר שהיה לי כאן", ציין.

עורכת הדין לימור סולומון הייתה אמורה להתמנות לתפקיד שופטת אך וויתרה על מינויה בשל מחלה קשה בה לקתה. הנשיא ריבלין ששמע על ביטול המינוי הזמין אותה לביתו וערך לה טקס מינוי אלטרנטיבי לשופטת.

לימור הגיעה יחד עם הוריה ובנותיה אל הנשיא כשהיא מלווה במנהל בתי המשפט השופט מיכאל שפיצר.

בכתב המינוי הסמלי שהעניק הנשיא ללימור, כתב: ״אני גאה לארח אותך במשכני, למפגש טקס מינוי אלטרנטיבי שנולד לאורך ולכבודך. אולם, גאוותי היא כאין וכאפס מול הגאווה המוצדקת של בני משפחתך הניצבים לצידך היום ומביטים בך בהערכה ואהבה תוך שהם יודעים שגם בעת המורכבת ורבת האתגרים הזו את מסבה להם גאווה ונחת".

"לצערנו, נאלצת לוותר על מינוי זה, בצעד הגון אך כאוב מאוד", הוסיף ריבלין ואמר: "למרות הוויתור על התפקיד בפועל, השבחים על המקצועיות, היושרה, המוסריות והאנושיות לאורך שנים ארוכות, אלו שהביאו לבחירתך למועמדת – שייכים אך ורק לך. בשמי ובשם אזרחי מדינת ישראל, אני מודה לך על עשייתך לאורך השנים".

בני המשפחה הודו לריבלין על המחווה, וסיפרו כי כמה ימים לאחר שקיבלה לימור את ההודעה על מינויה לשופטת נוער, הודיעו לה הרופאים כי המחלה התפרצה שוב ועל כן בצעד מושכל והגון היא הודיעה להנהלת בתי המשפט כי לא תוכל לקבל את המינוי.

(תומר רייכמן)
(מארק ניימן, לע"מ)
(מארק ניימן, לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר