4 פצועים, בהם אחד קשה, מקריסת מנוף גבהים על מכוניות בבת ים

4 פצועים מנפילת מנוף על כמה רכבים בעיר בת ים. הכוחות שהוזעקו למקום הצליחו לחלץ את המנופאי שהיה לכוד תחת המנוף שקרס. המשטרה פתחה בחקירה (אקטואליה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המנוף שקרס (צילום: דוברות מד"א)

מנוף קרס בשעה האחרונה על כמה רכבים בבת ים. מהדיווחים הזורמים מהמקום עולה, כי כתוצאה מכך נפצע קשה אדם אחד ועוד כחמישה נפצעו בדרגות שונות.

מדוברות מד"א נמסר, כי בשעה 16:15 נמסר למד"א מרחב איילון על מנוף שקרס על מספר רכבים ברחוב הקוממיות בבת ים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים 4 פצועים, בהם אחד קשה, מפעיל המנוף כבן 30 עם חבלות בגפיים, בהכרה, לבית החולים איכילוב; אחד בינוני, גבר כבן 38 שהיה ברכב שעליו קרס המנוף עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים וולפסון ועוד שניים קל - גבר כבן 49 וילדה כבת 9 שפונו לבית החולים וולפסון. כוחות מד"א מבצעים במקום סריקות לאיתור נפגעים נוספים.

(צילום: דוברות מד"א)

חובש רפואת חירום, כונן מד"א רכוב על אופנוע, חגי נתני מתאר: "הגענו למקום בכוחות גדולים שכללו אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי מד"א. מדובר בזירה מורכבת מאוד, מנוף בגובה של עשרות מטרים קרס על הכביש ופגע במספר רכבים".

לדבריו, "מפעיל המנוף כבן 30 נלכד, ויחד עם כוחות הכיבוי חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח איכילוב כשמצבו קשה. גבר כבן 38 חולץ מרכב שנפגע מהמנוף, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות בכל חלקי גופו, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה יחד עם גבר כבן 49 וילדה כבת 9 שהיו בסמוך ונפגעו באורח קל משברי המנוף שקרס. כוחות גדולים של מד"א יחד עם שוטרים ולוחמי האש סורקים את הזירה על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים במקום".

מדוברות המשטרה( מרחב איילון) נמסר: "סמוך לשעה 1600 התקבלו קריאות במוקד המשטרה על קריסת מנוף באתר בנייה ברחוב הקוממיות פינת רחוב הנביאים בבת ים. המנוף קרס על הכביש (קוממיות) וחלקו נחת על חניון של בניין מעברו השני של הרחוב. כוחות משטרה רבים וכוחות הצלה כבה ומדא הוזעקו למקום ובשלב הראשון סגרו את הזירה ועסקו בפעולות של חילוץ והצלה של הנפגעים תוך ביצוע סריקות בזירה הרחבה לוודא שאין נפגעים נוספים. מהזירה פונו ארבעה פצועים: 1 במצב קשה והשאר במצב קל-בינוני".

"המשטרה בשיתוף מהנדסי העירייה, כבה וגורמי משרד התמ" פועלים כדי לפנות בבטחה את המנוף שקרס, לפתוח את ציר התנועה ולהשיב את החיים למסלולם", נאמר עוד בהודעת המשטרה. "בשלב זה סגור לתנועת כלי רכב רחוב הקוממיות בקטע שבין רחוב יצחק שדה ורחוב הנביאים. המשטרה מאפשרת לתושבים המתגוררים במקום להיכנס ולבוא באמצעות ציר חלופי".

"אנו מצויים בראשיתה של חקירה אשר תתנהל בשיתוף פעולה בין מפלג הונאה למשרד התמ"ת. כאמור עיקר המאמצים בשלב זה מתרכזים בפינוי מהיר ובטוח של המנוף והחזרת החיים למסלולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר