יוזמת השיניים: מלחמת הסקרים

אחרי המהלך השנוי במחלוקת של ליצמן לטובת טיפולי שיניים לילדים, הגיע תורם של מלחמות הסקרים. מי נלחם נגד מי? כל הפרטים (בריאות)

חיים ספרן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

מלחמת טיפולי השיניים ממשיכה, מכוני הסקרים דופקים קופה. סגן השר ח"כ יעקב ליצמן העביר במשאל טלפוני את החלטתו להקציב 65 מיליון שקלים לטובת טיפולי שיניים לילדים, החלטה שגם גובתה בסקר שהזמינו במשרד הבריאות ממכון "פאנלס" ואשר קבע כי 93% מהנשאלים תומכים במהלך של ליצמן.

ל"כיכר השבת" נודע, כי בשעות אלו עורך מכון "גיאוקטוגרפיה" סקר טלפוני שפונה לציבור בשני שאלות. האחת, האם המהלך של ליצמן להעביר מכספי הסל לטובת טיפולי שיניים צודק. והשניה, האם נהג ליצמן נכון כאשר העביר את ההחלטה במשאל טלפוני בין שרי הממשלה.

לא ברור לאיזה גוף יש אינטרס להזמין סקר כזה כאשר במשרד הבריאות הוזמן הסקר כבר לפני ימים אחדים על ידי מכון סקרים מתחרה. מה שבטוח כי במידה והסקר שנערך הערב על ידי מכון "גיאוקטוגרפיה" הוזמן על ידי מתנגדי המהלך, יזכו תוצאותיו לחשיפה בטווח הזמן הקרוב במטרה לסתור את הסקר שפורסם על ידי משרד הבריאות.

ומה אומרים במשרד הבריאות? יועץ הקשורת של ליצמן מסר ל"כיכר השבת" בתגובה, “לא ידוע לנו על קיומו של סקר מעין זה. ממצאי המחקר שנערך על ידי מכון 'פאנלס' מצביעים חד משמעית שעמדת הציבור בישראל הינה בעד הכללת טיפולי השיניים לסל הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר