הותר לפרסום

ברגע האחרון: סוכל פיגוע קשה בירושלים

בשעות הצהריים נמנע ניסיון להוציא לפועל פיגוע קשה בירושלים, כך הותר לפרסום. לוחמי מג"ב תפסו שישה מחבלים בתוך רכב עם סכינים, רימוני הלם ובקבוקי תבערה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חלק מהציוד החבלני שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

לפני זמן קצר הבחינו אנשי כוחות הביטחון הפועלים במחסום מזמוריא ברכב שהגיע למעבר והתכוון להיכנס לתוך שטחי ישראל. מספרי לוחיות הזיהוי שלו, הקדמי והאחורי, היו שונים זה מזה - מה שמשך את תשומת ליבם של השוטרים.

לוחמי מג"ב הורו לנהג הרכב לעצור בצד, והנחו את כלל יושבי הרכב לצאת לצורך בידוק. ברכב ישבו 6 תושבי שטחים שלא היה ברשותם כל תעודה מזהה.

בחיפוש שבוצע ברכב אותר תיק ובתוכו סכינים, רימוני הלם ובקבוקי תבערה כשבתוכם חומר דליק. המעבר נסגר, חבלן הוזעק למקום והזירה נסגרה עד לסיום בדיקתו.

מחקירה ראשונית עולה, כי החשודים טענו כי התכוונו להגיע לירושלים ולבצע פיגוע, והם אכן הועברו לחקירה במג"ב עוטף ירושלים.

במשטרה אומרים, כי "אין ספק שברגעים אלו נמנע ניסיון להוציא לפועל פיגוע בגזרת ירושלים שיכלו להיות לו תוצאות קשות. תפיסת הרכב ומעצר החשודים במעבר מזמוריא הינה נדבך מרכזי ונוסף לפעילות המבצעית החכמה המבוצעת כל העת".

"ערנותם , נחישותם ומקצועיותם של לוחמי מג"ב ואנשי כוחות הבטחון הפועלים במחסום מזמוריא הביאו לסיכול נסיון להוציא לפועל פיגוע טרור בירושלים", מסכמים במשטרה בסיפוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר