בחסדי שמים

בשורה טובה: פצוע הפיגוע ביבנה חזר להכרה מלאה

מצבו של ניב נחמיה שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדקירה בסופר ביבנה, משתפר - לאחר סדרת ניתוחים. היום, בחסדי ה', הוא שב להכרה ומשפחתו קוראת להמשיך להתפלל (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום וידאו: אופיר לוי, דובר ביה"ח קפלן תמונה: צילום מבצעי מד"א)

בחסדי שמים בשורות טובות מטיפול נמרץ קפלן - ניב גיל (בן הדסה) נחמיה שנדקר על ידי מחבל בשבוע שעבר בפיגוע הדקירה בסופרמרקט חזר להכרה מלאה.

ד"ר גליה קרפ, רופאה בכירה ביחידה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי קפלן, מסרה הצהריים דיווח על מצבו הנוכחי של ניב וטיפול הצוות הרפואי ואמרה כי הוא מתאושש לאחר הניתוחים שעבר בשבוע שעבר וכי הוא חזר להכרה מלאה ונשימה עצמאית.

משפחתו פרסמה הבוקר מכתב ובו הם מבקשים להמשיך בתפילות להחלמתו המלאה, "ניב הגיע במצב קריטי אחרי שנדקר מספר פעמים ע"י מחבל ועבר מספר ניתוחים מורכבים על מנת לייצב את מצבו. היום ניב נמצא בהכרה מלאה אך עדיין מונשם ומנסה לתקשר עמנו אך מתקשה. ניב מקבל טיפול רפואי מצוין ומלווה באינטנסיביות על ידי הצוות הרפואי של בית החולים קפלן, אנו בטוחים שניב מקבל את הטיפול המיטבי ומודים לצוות הרפואי על כך.

המשפחה עטופה בגילוי תמיכה אהבה ותפילות מכל עם ישראל שמחזקות את ניב ואת המשפחה כולה. ניב עדיין נמצא במצב רפואי מורכב לכן אנו מבקשים להמשך התמיכה והתפילות עבורו ובשורות טובות לכל עם ישראל", כתבה המשפחה.

כזכור, ניב נחמיה הוא סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה, שהותקף ביום רביעי האחרון בפראות בידי המחבל מכפר יטא, איסמאעיל אבו עראם, בן 19.

מכתב המשפחה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר