רכב נמלט - והוצת

ניסיון החיסול באשדוד: "כמו טיל גראד ויירוט"

תושבי רובע י"א באשדוד מתקשים להירגע מהפאניקה שאירעה הבוקר, בפיצוץ פלילי של כלי רכב, סמוך לבית ספר, בו נפצעו 2 עבריינים. בהמשך אותר רכב שנמלט מהזירה - והוצת (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רגעי הפאניקה. רכבי העבריינים עולים באש (צילום: תיעוד מבצעי מד"א. תמונות: Flash90)

שעות לאחר הפיצוץ העז שהחריד הבוקר (שלישי) את רובע י"א באשדוד, בפיצוץ מספר כלי רכב, נמצא רכב מסוג טויוטה שנמלט מהזירה, כשהוא שרוף ליד המושב שדה עוזיה, בשדה פתוח.

בפיצוץ שאירע על רקע פלילי, ניסיון חיסול, נפצעו כזכור שני גברים המוכרים למשטרה באורח בינוני וקל ופונו לבית החולים החדש בעיר, אסותא.

הפצועים, בני 45 ו-48, היו ככל הנראה מחוץ לרכבים שחנו בחניון בניין ברחוב הר חרמון, לא רחוק מבית ספר תיכון. בראיון ל-ynet שיחזר מאור ספדז', המתגורר באחד הבניינים הסמוכים לחניון, את רגעי הבהלה לאחר הפיצוץ העז: "חשבתי בהתחלה שזה טיל גראד ויירוט שלו".

"הסתכלתי מהחלון וראיתי רכבים שעולים באש. יצאתי מהבית והייתה המולה גדולה. רכבים המשיכו להתפוצץ בו זמנית. יש פה בית ספר צמוד. ילדים רבים יצאו משם בבהלה. שמעתי משהו על כשל טכני, אבל יש הרבה מאוד שמועות", תיאר.

פרמדיקית מד"א, רוית מרטינז שהגיעה למקום, הוסיפה: "כבר מרחוק הבחנו בעשן סמיך שיוצא מחניית בניין מגורים. הזירה הייתה קשה, במקום עלו באש כמה כלי רכב ולא ניתן היה להתקרב. הובילו אותנו לגבר בן 45. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות בגפיים. גבר נוסף בן 48 היה בהכרה מלאה וסבל גם הוא מחבלה בגפיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר