מטען חבלה על הכביש

סוכל פיגוע רב עוצמה בדרך לביתר עילית

הותר לפרסום: על כביש עוקף חוסאן, הסמוך לביתר עילית, נמצא לפני שבועיים מטען חבלה עוצמתי במיוחד שמחבל הניח ותכנן להפעיל על ישראלים. היום הוארך מעצרו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מטען חבלה. אילוסטרציה (צילום: משרד הביטחון)

בבית המשפט הצבאי בעופר, הוגשה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד מחבל שנעצר לאחרונה בעקבות הנחת מטען חבלה על ידו בכביש עוקף חוסאן. מעצרו אף הוארך בביהמ"ש בחמישה ימים,

המחבל, תושב אל חאדר, נעצר בתום חקירה מורכבת ומקצועית שניהלה המשטרה, בחשד להנחת המטען, שהתגלה במהלך סיור של כוחות הביטחון על ציר עוקף חוסאן.

הכוחות זיהו מטען חבלה שהונח בצידי הציר, וחבלני המשטרה שהוזעקו למקום פרקו אותו ונפתחה חקירה.

"במסגרת החקירה בוצעו פעולות רבות ומורכבות, נאספו ממצאים פורנזיים, נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וכל זאת במטרה להתחקות אחר החשוד בהנחת המטען. ממצאי החקירה הובילו את החוקרים לחשוד תושב אל חאדר בן 27 בחשד שהטמין את המטען והוא נעצר ביום חמישי האחרון", נכתב בהודעת המשטרה.

בחקירתו הודה העצור שהוא הניח את המטען, וטען כי בכוונתו היה לפגוע בחיילי צה"ל הנעים על הציר.

מדוברות המשטרה (מחוז ש"י) נמסר: "משטרת ישראל יחד עם כוחות הביטחון ממשיכים כל העת בפעילות מבצעית ממוקדת למניעה וסיכול פגיעה בכוחות הביטחון ובאזרחים. יחד ימשיכו לפעול ולהשתמש בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותם להביא לתפיסה, מעצר וחקירת החשודים ולמצות עימם את הדין וכל זאת במטרה לשמור על שלומם וביטחונם של התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר