תיעוד מיוחד

החלום נגנז: החלו העבודות למיקום הגדר מול מודיעין ע´

השבוע החלו עבודות הבנייה של "גדר ההפרדה" המחודשת. כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הגדר תוסט משטח המריבה בבעילין ותמוקם מטרים ספורים מול בתי העיר החרדית מודיעין-עילית. יצאנו לשטח לבדוק את התוואי החדש וראינו את החלום של המייסדים מתנפץ לרסיסים. ולהיכן נעלם גוטרמן? וידאו, תמונות (בארץ)

דוד כהן, כיכר השבת | כיכר השבת |

השבוע החלו עבודות הבנייה של "גדר ההפרדה" המחודשת. כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", הגדר תוסט משטח המריבה בבעילין ותמוקם מטרים ספורים מול בתי העיר החרדית מודיעין-עילית.

צוות "כיכר השבת" יצא לשטח לבדוק את התוואי החדש הנבנה כבר בימים אלו. לנגד עינינו נשקף נוף הררי אל מול שכונת חפציבה, טומן בחובו את נחל מודיעין המפריד, בין השכונות המזרחיות של מודיעין עלית לכפרים הערבים.

בעוד פרחי האביב מלבלבים והפריחה בעיצומה, הטרקטורים הרעשנים מפירים את הדממה הפסטוראלית השוררת באזור. גם הם יעלמו בקרוב מהשטח. את מקומם תתפוס גדר מפלצתית שתגנוז באופן סופי את חלומות מייסדי העיר שראו לנגד עיניהם עיר חרדית גדולה ותוססת שכעת תגדע בעקבות ההחלטה הקשה.

שכונות שלימות הלכו לטמיון, מאות מליונים שקלים שיתעופפו על ראשי היזמים, לא יחפו על אלפי יחידות דיור שהיו מסייעים בפתרון מצוקת הדיור.

יתרה מכך, היא העובדה שמיקום הגדר מטרים ספורים משכונות מודיעין-עילית, תהווה מכשול בהסדר הקבע.

את התוצאות המרות יש לייחס לקברניטי העיר, ובראשם ראש-העיר, שבמקום להרעיש עולמות, העדיפו להתפנק על כורסותיהם.

"במקום לטרטר את שופטי הבג"ץ ובכירי הצבא ולהעלות את הנושא על סדר יומה של וועדת חוץ וביטחון, הם שקעו בתרדמת חורף ארוכה", אומר גורם בכיר בעיר בשיחה עם "כיכר השבת". "לולא רעש קידוח הדחפורים, ספק אם הם היו מתעוררים. כעת מעט מאוחר מידי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר