תיעוד מצמרר

אברך כמעט נדקר בוואדי ג´וז: "חיי ניצלו בנס גדול"

אברך ירושלמי שחשב לחסוך כסף ולתקן את מכוניתו בזול בוואדי ג´וז, כמעט והותקף על-ידי שני ערבים חורשי מזימות ורעה. בראיון ל"כיכר השבת" הוא מספר: "פתאום אני רואה אחד מהם מוציא מתא המטען של הרכב מברג ענק ומגיע לעברי, עם מבט של רצח בעיניים" (חדשות)

יוסי וייס | כיכר השבת |
הרכב לאחר האירוע. (כיכר השבת)

"קיבלתי את חיי במתנה, למדתי את הלקח, ולעולם לא אנסה לחסוך כסף תוך סיכון חיים", כך אומר אמש ל'כיכר השבת' האברך שחייו ניצלו ברגע האחרון.

המדובר בסיפור שחייב ללמד מוסר השכל את כל אותם "חכמים", הבטוחים ש"להם זה לא יקרה", וכי חיסכון של כמה שקלים שווה את סיכון החיים.

תחילת האירוע בשבוע שעבר, כאשר אברך תושב ירושלים שחשב לחסוך כסף ולתקן את מכוניתו באחד מן המוסכים הערבים הזולים בוואדי ג'וז.

"ניגשתי לאחד המוסכים, והוא שלח אותי למוסך שכן, בכדי להביא חלק שהיה חסר" מספר אותו אברך, "כשנעמדתי בכניסה למוסך השני עם האוטו, הגיע רכב מאחורי וחסם אותי, הסתכלתי לעבר הרכב ההוא וראיתי בתוכו שני בחורים ערבים צעירים, המביטים לעברי במבטים מלאים עויינות".

"ניסיתי לדבר איתם ולשאול אם יש איזו בעיה, אולם הם ענו לי שאני יהודי ואין לי בכלל זכות לדבר איתם ושכדאי לי מהר להיכנס לרכב שלי...".

משם התגלגלו העניינים מהר: "נכנסתי לרכב, אבל לא הייתי רגוע ועקבתי אחר מעשיהם במראה. פתאום אני רואה אחד מהם מוציא מתא המטען של הרכב מברג ענק ומגיע לעברי. פתחתי את דלת הרכב וברחתי לכיוון הרחוב הראשי".

אולם הערבי לא ויתר. "הוא רדף אחרי עד שהגעתי לסביבה הומה אדם, רק אז הוא עזב אותי וחזר למוסך, כשהוא מנפץ את שמשות רכבי, חותך את צמיגיו ונמלט" מספר האברך.

"כמובן שהתקשרתי מייד למשטרה, אחרי כמה דקות הגיעה ניידת, אולם למרבה תדהמתי, צמד השוטרים ראו שהערבי ברח ואני בסדר, ופנו לדרכם. התחננתי וביקשתי מהם שלפחות ישארו עד שאוציא משם את רכבי המנופץ ויגנו עלי, אולם הם נזפו בי "האם בשביל לחלץ את הרכב הזעקת אותנו...".

את הרכב כמובן יתקן אותו אברך על חשבונו, כשהוא יצטרך לשנן לעצמו את הנזק הכספי זול לעין ערוך מאיבוד החיים.

ולנו רק נותר לקוות, כי אתם הקוראים, תביטו בתמונות, ותחשבו פעמיים ושלוש, לפני שאתם מסכנים את חייכם כדי לחסוך כסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר