פנייה נרגשת

זהבה שאול למנהיג חמאס: "אין לי חיים, החזר גופת בני"

אמו של אורון שאול שגופתו מוחזקת בשבי חמאס בעזה, פרסמה סרטון ובו פנייה אישית ליחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור • "אין לי כל מידע אודותיו", מתחננת האם (חדשות)

זהבה שאול מפגינה בטקס לציון 4 שנים לצוק איתן (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

בצל הפרסומים על תיווך גרמני שיוביל לחילופי שבויים וגופות, פונה זהבה שאול למנהיג חמאס, ומבקשת את שחרורו של בנה, אורון.

"יחיא סינוואר, בני אורון נמצא בידיכם ואין לי כל מידע על גורלו, לא מממשלת ישראל ולא ממכם", פותחת האם. "אנחנו האזרחים משלמים את מחיר העימות האלים בין הצדדים, והמחיר הזה בלתי נסבל".

"חיי אינם חיים מאז ה-20 ביולי 2014", מספרת האם כשהיא מתכוונת לתאריך שבו החלה הלחימה של צה"ל בארגון החמאס בסג'עייה שבעזה, בעיצומו של "צוק איתן". אורון שאול, ששירת בחטיבת גולני, שהה אז בנגמ"ש M-113 של צה"ל, ומחבלי החמאס תקפו את הנגמ"ש, תקיפה שהביאה למותם של 7 חיילים מחטיבת גולני ובהם אורון, שגופתו מוחזקת עד היום בידי החמאס.

נגמ"ש של גולני בדרכו לעזה (צילום: Shutterstock)

אמו של החייל ההרוג הציעה לסינוואר לשקול עסקה לחילופי אסירים, ואמרה כי "זו עסקה שכל מנהיג או ממשלה חייבים לפעול לקידומה. ישראל תוכל לשחרר אסירים. אני פונה אלייך כדי שתציע עסקה בה הבן שלי יחזור אליי, לצד הבנים האחרים שנמצאים אצלכם".

בתוך כך מתפרסם שבכיר בחמאס, מחמוד א זהאר מודה כי "מוצעים בפנינו פיתויים בתמורה לקבלת ההסדרים המתגבשים באזור". לדבריו, ישראל לא מחפשת להקל על רצועת עזה, אלא "חוששת מהלחץ שנוצר עליה בעקבות צעדות השיבה, והחשש מפני התדרדרות המצב המאיים להתפוצץ בפניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר