מול סקרנים

כוחות הימ"מ פשטו על השכונה החרדית גבעת שאול • צפו

אסיר משוחרר איים לקפוץ מגג מגדל משרדים בשכונה החרדית גבעת שאול בירושלים אם לא יקבל הבטחה לסידור עבודה. כוח ימ"מ הוקפץ לאזור, ולאחר משא ומתן המאיים חולץ (חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות גדולים של ימ"מ ומשטרת ישראל פשטו הבוקר (רביעי) על השכונה החרדית גבעת שאול בירושלים לאחר דיווח שהתקבל על אדם המתבצר בגג של אחד מבנייני המשרדים בשכונה.

הבוקר התקבל דיווח במשטרת ישראל על אדם שמתבצר בקומה 16 בבניין רב קומות ומאיים להזיק לעצמו. כוחות ימ"מ שנקראו למקום התפרשו באזור בכוננות פן יממש את איומיו. במשך כל שעות הבוקר התנהל משא ומתן בין הכוחות לבין האדם המתבצר עד שהצליחו להניאו מהמהלך.

ע"פ הדיווחים, המתבצר דרש שיביאו אליו פסיכולוג וכן הבטחה לסידור עבודה. ככל הנראה מדובר באסיר משוחרר שנאשם במעשי הונאה רבים.

תושבים רבים, כמו גם בעלי עסקים וסתם סקרנים, התקבצו מסביב לצפות בכוחות הימ"מ פושטים על הבניין. רחוב בית הדפוס נחסם לתנועה ונרשמו עומסי תנועה כבדים בכל האזור.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל שניהלה את האירוע החריג במאמצים נרחבים, באמצעות משא ומתן רציף ומתמשך והיערכות מבצעית גלויה וסמויה נרחבת סביב הבניין של כוחות משטרה מיוחדים, לבסוף הביאו לפני מספר דקות את האירוע לסיומו והבטחת שלומו וביטחונו של אותו אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר