נתניהו ייחקר הבוקר שוב בפרשת תיק 4000

חקירה נוספת תיערך בבית ראש הממשלה ברחוב בלפור שבירושלים בפרשת החשדות לקשרים בעייתיים בין ראש הממשלה לבין שאול אלוביץ' בנוגע לחשד למתן שוחד (בארץ)

החוקרים בפתח בית ראה"מ לפני כחודש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חוקרי המשטרה צפויים להגיע הבוקר (שישי) שוב למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי לחקור אותו בתיק 4000. על פי ההערכות זו הפעם האחרונה שהחוקרים מגיעים לחקור את נתניהו על-מנת לסגור את הקצוות האחרונים בחקירה העוסקת בקשרים בין נתניהו לאנשי בזק ואתר וואלה.

על פי החשד, הפכו קשרי החברות בין נתניהו לשאול אלוביץ' בעלי בזק למערכת יחסים של "תן וקח" כשנתניהו מספק את האפשרות לרווחי ענק בתמורה לסיקור אוהד. בתיק חשודים שורה של מקורבים ובכירים בעבירות שוחד וקבלת דבר מרמה.

לאחרונה נחשפה ב-ynet, פגישה שהתקיימה לבקשתו של אלוביץ' במעון ראש הממשלה, בסמוך להחלטת מועצת הכבלים והלוויין בעניין מיזוג החברות בזק ויס. למרות ששני הצדדים מכחישים בתוקף את קיומה של הפגישה, בידי החוקרים ראיות כי היא אכן עסקה בנושא זה.

נתניהו נחקר גם בחודש שעבר. החקירה הקודמת, שנמשכה כחמש שעות, נערכה בידי חוקרי רשות ניירות ערך ולהב 433. מטעמו של נתניהו נמסר לאחר החקירה הקודמת, כי "בפני ראש הממשלה לא הוצג היום שום דבר חדש. ראש הממשלה נתניהו מעולם לא עשה עסקה עם שאול אלוביץ' תמורת סיקור אוהד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר