"לכלבה היה מזל"

לא רק ההורים: גם יאיר נתניהו חשוד בשוחד

תיק 4000: המשטרה מייחסת לרעייתו של ראש הממשלה את העבירה החמורה של שוחד. לפי דיווח נוסף, בנם יאיר חשוד אף הוא • לשכתו של נתניהו הגיבה לכך בציניות (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

נציג המשטרה אמר היום (חמישי), כי רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, חשודה בעבירת שוחד ב'תיק 4000' (בזק-וואלה).

על פי הדיווח ב'הארץ', רב-פקד אורי קנר אמר את הדברים בדיון משפטי נסוב סביב שאלת חילוט הרכוש של שאול אלוביץ', בעלי השליטה בבזק. לדבריו, אלוביץ', כמו גם בני הזוג נתניהו, ידעו מה המשמעות הכלכלית של פעולותיהם.

בהמשך לכך, יאיר נתניהו, בנם של ראש הממשלה ורעייתו שרה, חשוד אף הוא לפי דיווח 'החדשות' בעבירת שוחד באותה פרשה, למרות שאינם אנשי ציבור, מאחר והטענה היא כי הוא ואמו פעלו בצוותא עם ראש הממשלה בעסקת השוחד המדוברת עם בעלי בזק וואלה.

כזכור, לפני כשבוע הגיעו חוקרי רשות ניירות ערך והמשטרה למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי לחקור אותו במשך ארבע שעות ב'תיק 4000', במה שנראה היה כחקירתו האחרונה בענין.

ראש הממשלה בטוח: "לא היה כלום - כי אין כלום" (צילום: מתוך ערוץ הכנסת)

הפרשה המדוברת עוסקת כידוע בחשד כי משפחת נתניהו דרשה וקיבלה מבעלי אתר 'וואלה' אלוביץ' סיקור יותר חיובי משהיה אמור להיות, בתמורה להטבות כלכליות ורגולטריות שדאגו ראש הממשלה ומקורביו להעניק לחברת בזק שבשליטתו של אותו אלוביץ'.

בתגובה לדיווח אודותיה מסרו הערב פרקליטיה של שרה נתניהו: "מה חדש ב'חשד' האבסורדי הזה? אז המשטרה אמרה. לא היו דברים מעולם", ובאשר לדיווח אודות הבן יאיר נמסרה מטעמה של משפחת נתניהו תגובה מרירה וסרקסטית.

"גם על הכלבה קאיה מצאנו כתבה חיובית בוואלה. מזלה של קאיה שהלכה מהעולם לפני שהספיקו לצרף גם אותה למעגל החשודים בשוחד. אין גבול לאבסורד ובכל מקרה הסיקור לראש הממשלה נתניהו בוואלה היה ונשאר שלילי באופן קבוע", נכתב בהודעת התגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר