צפו בנאום המרגש

אבוטבול נפרד מתפקידו: 'זה המבחן - האם אני נדבק לכסא'

ראש העיר החרדי של בית שמש, שהפסיד את תפקידו לאשת הציונות הדתית ד"ר עליזה בלוך, נפרד היום מעובדיו בעירייה, ודיבר על תחושותיו המורכבות ברגעים האישיים הללו • צפו בנאום המלא (ארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
נאום הפרידה של אבוטבול (צילום סלולרי: יעקב לדרמן)

ראש העיר בית שמש היוצא, משה אבוטבול, שהפסיד את תפקידו בבחירות בשבוע שעבר לטובת עליזה בלוך, נפרד היום (שלישי) מעובדי העירייה.

כזכור, 531 קולות יצרו בספירת הקולות הסופית את היתרון לטובת המועמדת הדתית-לאומית על פני ראש העירייה החרדי, זאת ככל הנראה גם בשל לא מעט חרדים שבחרו לא להשתתף בבחירות האלו או אף הצביעו לבלוך.

בטקס הפרידה מהעובדים, אמר אבוטבול: "אני באמת מחוזק, ובעיקר בזכות אותם תושבים שלא מרפים ממני. מי שרוצה יכול לבדוק בפלאפון שלי, והוא ימצא שם לפחות 300 הודעות, ומכתבים שהגיעו פה ללשכה, ופקסים וטלפונים... אני לא מפסיק לענות לטלפונים".

"אנשים נחמדים וראשי ערים - במקום שאני אתחזק מהם, אני מחזק אותם. אני חושב שיש פה שיעור באמונה, פה עכשיו אדם נבחן: האם הוא נדבק לכיסא, או שהוא מבין שלכל דבר יש זמן ותאריך. ואדרבה: יש אנשים שהם ייכנסו ויובילו ויעשו דברים טובים למען העיר.

אבוטבול הוסיף ואמר לעובדיו לשעבר: "לגבי קורות חיים וכל מיני משרדי ממשלה בכל מיני מקומות, אתם בהחלט יכולים לצרף את שמי לשמות הממליצים, עם הטלפון שלי. אותם אנשים שיתקשרו אלי, ישמעו רק דברים טובים וחמים עליכם, כי אתם באמת שווים את זה".

"אני אשתדל גם לעזור אם צריך, ולהרים טלפון פה ושם בשביל כל מי שחושב להתקדם הלאה. אני מעדיף שתישארו פה, שתמשיכו לעזור לה (לבלוך), אבל תמיד יש חילופי גברא לאחר הבחירות. אני החוסן שלכם בעז"ה, אני אלווה אותכם שתצליחו בהמשך החיים ותמשיכו להיות ידידים טובים של העיר בית שמש", סיים אבוטבול את נאום הפרידה המרגש.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר