טלז סטון סוערת

האלמנה נגד מינוי יצחק רביץ; הגר"ח והגר"ג חתמו בעד

בעוד כחודשיים יתקיימו הבחירות לראשות מועצת טלז סטון והרוחות בעיר סוערות • האלמנה מבקשת למנוע את בחירת יצחק רביץ • הגר"ח קנייבסקי והגר"ג אדלשטיין חתמו על מכתב תמיכה (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אברהם רוזנטל ז"ל ויצחק רביץ (באדיבות המצלם)

לאחר פטירתו הפתאומית של ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל ז"ל צפויות להיערך בחירות לראשות קרית יערים בעוד כחודשיים. לאחר פטירתו התעוררו ספקות באשר לזהות המועמד לראשות המועצה.

כעת, 'כיכר השבת' חושף כי מנהיגי 'דגל התורה', מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, חתמו על מכתב לפיו יש לתמוך במועמדותו של יצחק רביץ לראשות המועצה.

מכתבם של גדולי ישראל מגיע לאחר מכתב חריג ששיגרה אלמנתו של רוזנטל ז"ל לחברי המועצה המקומית,מכתב בו היא מבקשת למנוע את מינוי רביץ: "שמעתי שהאדם שפגע מאוד והכאיב לבעלי רוצה לשבת על כסאו, לרשת את מקומו. הדבר מאוד פוגע ברגשותיי, וברגשות בני משפחתי, מציק ולא נותן מנוחה".

לדבריה: "אני מתחננת בפנכם שלא לאפשר לו לשבת על כסאו של בעלי זצ"ל. מייסרת אותי המחשבה שאדם כמוהו, שגרם כל כך הרבה עוול לאדם היקר לי - יחליף אותו. לא אוכל להתמודד עם זה".

כאמור, גדולי ישראל חתמו הערב על מכתב תמיכה ברביץ. במכתבם כתבו: "הננו להביע את דעתנו שעל כל אחד ואחד להצביע ולהשפיע ולפעול עבור הרב יצחק רביץ לראשות המועצה, אשר ידיו רב לו בהרמת קרן התורה".

עוד כתבו: "בניסיונו הרב יזכה לפעול למען הקריה בכל העניינים. וזכות גדולה שמורה לו בהשכנת השלום והאחדות בקריתכם, וחס וחלילה לפרוש מהציבור ולפעול אחרת מזה, וכל הפועלים והמסייעים בזה יזכו לבנים תלמידי חכמים צדיקים יראי ה'". כך מכתבם של גדולי ישראל.

בשלב זה עדיין לא ברור, אם חבר המועצה דב בקשט נציג האופוזיציה יתמודד מול רביץ. בחודשים האחרונים עבר רביץ להתגורר בטלז סטון לאחר שנים ממושכות בהן התגורר בעיר ביתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר