נס ליד ירושלים

פלסטיני עם סכינים וגרזן ניסה לחדור להר גילה

יממה לאחר הפיגוע סמוך לישוב הר גילה, בה נפצע באורח קל חרדי מביתר עילית, נתפס פלסטיני שניסה לחדור לישוב היהודי כשברשותו סכינים. הכוחות השתלטו עליו ועצרו אותו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כלי התקיפה שאותרו ברשות הפלסטיני (צילום: דוברות המשטרה)

מהיישוב הר גילה שליד ירושלים הגיע הערב (רביעי) דיווח לכוחות הביטחון, לפיו חשוד ערבי מנסה לחדור ליישוב דרך גדר הביטחון ההיקפית.

עד מהרה הגיעו אל המקום לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, שאיתרו את החשוד, ויחד עם הרבש"צ (רכז ביטחון שוטף צבאי) וכיתת הכוננות, הביאו למעצרו עוד בטרם הצליח להיכנס ליישוב.

בהמשך, עם הגעת כוחות נוספים, בוצעו סריקות נרחבות ביישוב, שהביאו לשלילת החשד של חדירת ערבים נוספים. כמו כן, במהלך הסריקות אותר תיק שככל הנראה היה על החשוד, ובו נמצאו כלי עבודה ו'כלי תקיפה' (סכינים).

החשוד הועבר לגורמי הביטחון להמשך חקירה ולבדיקת מניעיו.

פיגוע הדקירה באזור, אתמול (מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

מדוברות המשטרה (מג"ב) נמסר: "אחד האיומים המרכזיים אליהם נערכים לוחמי משמר הגבול בכלל הגזרות, הוא אירוע חדירה ליישוב. הגעה מהירה של כוחות רבים כפי שהייתה היום, היא חלק מהפעולות אותן עושים הכוחות באירוע מהסוג הזה. במג"ב ימשיכו לעשות הכל בכדי לחזק את ביטחונם של אזרחי ישראל ולסכל טרור".

כזכור, רק אתמול בוצע פיגוע דקירה בכפר וואלג'ה הסמוך להר גילה, כשחרדי מביתר עילית נכנס לקנות משהו במכולת הערבית, הותקף בסכין על ידי מחבל שארב לו - ונפצע באורח קל בלבד. בהמשך המחבל הסגיר עצמו לידי כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר