אותרו ונעצרו

שימוש מכוער בתינוק: צפו בבני הזוג הגנבים בתוך המונית

כך פעלו שני צעירים, ככל הנראה בני זוג, בתוך מונית בחיפה: האישה התיישבה עם תינוקה, ביקשה מהנהג לעזור לבעלה בהכנסת העגלה לתא המטען - כדי למהר ולגנוב אותו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד המפליל והמקומם (באדיבות המצלם / מתוך פייסבוק)

המשטרה עצרה היום (רביעי) זוג הורים עם תינוקם, תושבי חיפה בגילאי 20-30, בחשד שגנבו כסף מנהגי מוניות בחיפה תוך כדי הונאתם והסחת דעתם.

בסרטון שהפיץ ברשתות החברתיות אחד מקורבנותיהם, נראים בני הזוג לאחר שהזמינו את המונית, כשתחילה האישה נכנסת עם תינוקה למושב האחורי ברכב, ולאחר מכן מבקשת מהנהג לצאת מהרכב ולסייע לבעלה בקיפול העגלה והכנסתה לתא המטען.

בפרק הזמן הזה, גנבה הצעירה בזריזות את כל הפדיון הכספי היומי של נהג המונית.

חוקרי תחנת משטרת חיפה, הצליחו כאמור בתום חקירה מהירה לאתר היום את החשודים ולעצור אותם.

עם התינוק על רגליה, בולשת אחרי מקום הכסף

לפי המשטרה, עד כה התקבלו תלונות דומות מנהגי מוניות נוספים, שעל פי החשד נפלו קורבן לבני הזוג הללו באותה השיטה, ובתחנת חיפה קוראים לקורבנות נוספים להגיש תלונה בתחנת המשטרה.

מחר יובאו בני הזוג החשודים לדיון בבית משפט השלום בחיפה, בבקשה להאריך את מעצרם.

בפוסט שהעלה נהג המונית ברשתות החברתיות, לאחר שהבין מה עוללו לו, הוא כתב: "רעה תחת טובה, פשוט להתבייש; אני נהג מונית באזור חיפה, ובתאריך 8/1/19 בשעה 21:25 ובקור של 12 מעלות, הוזמנתי לנסיעה דרך אפליקציית גט טקסי לרחוב באזור חיפה".

"זוג נוסעים עם תינוק עלו למונית. הנוסעת נכנסה, וביקשה שאעזור לבעלה להכניס את עגלת התינוק לתא המטען, כדי שהתינוק לא ישהה בחוץ בקור וברוחות, ובכך ניצלה את התמימות והשירותיות שבי, ובזמן שאני עוזר לבעלה להכניס את העגלה לתא המטען, ניצלה את הזמן כדי לגנוב את כספי".

הבעל חזר לרכב, מחליף מבטים עם אשתו

"הכסף שעבדתי עליו יום שלם של עבודה, הלך ברגע אחד של תמימות ועזרה לזולת. אז אל תהיו תמימים... לפי הסרט שלפניכם זה כבר 'מקצוענים'. התביישתי בשביל הילד שאימא שלו גונבת ומנצלת תמימות של נהגי מוניות, ואנשים שרוצים לעזור וגונבים מהם. "בסוף היום הבנתי שכנראה שירות טוב = 0 פרנסה יומית", מסיים הנהג במרירות, ומסקנה מרחיקת לכת.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר