"זוהו מהמסוק"

הדרמה הסתיימה בטוב: האב וחמשת ילדיו - נמצאו במדבר

כוחות המשטרה והמתנדבים הרבים שחיפשו באזור נחל דרגה שבמדבר יהודה, אחר אב וחמשת ילדיו שיצאו לטייל בנחל בשעות הבוקר - ומאז ניתקו קשר, הצליחו לאתר אותם במהלך הסריקות (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' באדר א' תשע"ט | 13.02.19
המסוק המשטרתי ממריא ממנחת מצוקי דרגות לחיפושים (צילום: יחל"צ מגילות. תמונה ראשית, אילוסטרציה)

החשש הגדול לחייהם של אב וחמישה ילדים שנכנסו הבוקר לנחל דרגה ('הדרג'ה') שבמדבר יהודה, ולא יצאו ממנו עד הערב, התפוגג באחת, כשאחד המחלצים הצליח ליצור עמם קשר עין דרך מסוק החיפוש

הדרמה החלה כשהתקבל הערב (רביעי) דיווח על המקרה, אז יצאו מתנדבי יחידת החילוץ 'מגילות' של משטרת ישראל לחפש אחריהם, ומסוק משטרתי אף עלה לסריקה של הנחל, על מנת להכווין את הכוחות המחלצים.

ל"כיכר השבת" נודע, כי מדובר בתושבי הישוב שילה שבחבל בנימין ביו"ש, שניצלו את מזג האוויר הנעים ששרר היום לשם טיול משפחתי בנחל הפופולרי.

עוד נודע, כי מכוניתם של בני המשפחה נמצאה כשהיא ריקה, ובמקביל נשמעו עדויות אמינות של מטיילים, שראו במהלך היום את האב וילדיו במסלול הטיול.

הכוחות בשטח (צילום: דוברות המשטרה)

מדוברות המשטרה (מחוז ש"י) נמסר תחילה: "במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות קבוצת מטיילים אב וחמישה ילדיו אשר נכנסו הבוקר לטייל בנחל דרגות שבים המלח ומאז אין עימם הקשר".

"כוחות משטרה ומתנדבי יחידת חילוץ מגילות של המשטרה מבצעים סריקות ופעולות לאתרם".

כאמור, המסוק המשטרתי שעלה לאוויר איתר ככל הנראה את המטיילים, לפני זמן קצר. "הם זוהו כרגע מהמסוק", עדכנו מיחידת החילוץ, "נוצר עמם קשר עין".

בהודעת הדוברות נכתב: "מתנדבי היחידה, בשיתוף יחל"צ עין גדי ויל"מ יו"ש, חברו למשפחה, הם רטובים ותשושים אך מרגישים טוב. לאחר החלפה של הבגדים הרטובים הם יעלו החוצה מהנחל אל החפ"ק".

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: יחל"צ מגילות)
(צילום: יחל"צ מגילות)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר