נתפס על חם

מאבטחים לכדו ערבי שגנב רכב וניגח ניידת

מאבטחי היישוב קדומים היו בטוחים שמדובר בפיגוע דריסה, אך בזכות העירנות, תפסו את גנב הרכב שפצע קל שוטר בצומת קדומים וברח לכיוון החורשה הסמוכה (פלילי)

בפתח היישוב (צילום: הצלה ללא גבולות)

מידע מודיעיני שהגיע היום (שלישי) למשטרת ישראל על רכב גנוב, גרם למשטרה להציב מחסום, בצומת קדומים. הנהג, ערבי ישראלי, סירב לעצור, פגע בניידת משטרה, פצע קל שוטר שישב בתוך הניידת, ופתח בריצה לכיוון היישוב קדומים.

כשהתקרב לכניסת היישוב קדומים, הוא נתפס, בזכות ערנותם של המאבטח הראשי והרבש"ץ של היישוב. "זה קרה רגע לפני סיום המשמרת", מספר המאבטח דוד איילין, "בדיוק כשבציעתי חפיפה עם המאבטח שמחליף אותי, דוד שבו, באמצע התדרוך שמענו רחש מוזר, ומיד חתרנו למגע, כי חששנו שזה פיגוע דריסה".

"שמתי לב שהחשוד רץ לכיוון מערב, ואני ודוד היינו בעקבותיו, זיהינו אותו בין העצים, נטרלנו אותו, והלבשנו עליו אזיקים, והובלנו אותו אחר כבוד לשוטר מתחנת קדומים", מוסיף המאבטח.

מיכאל שרון, קב"ט מועצת קדומים אמר כי "אין ספק שבזכות התגובה המקצועית של צוות האבטחה החשוד נעצר בזמן קצר מאוד. העבודה המשותפת והטובה עם כלל כוחות הביטחון, משטרת ישראל וצה"ל בשגרה מוכיחה את יעילותה בהגעת כלל הכוחות במהירות גבוהה לכל אירוע ביטחוני או פלילי".

ראש מועצת קדומים ויו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני הוסיף: אני מבקש להודות לעובדי מחלקת הביטחון בקדומים, לקב"ט, לרבש"ץ, למנהל משמרת אבטחה, למוקדניות ולמאבטחים בשער הראשי וכמובן לשוטרי משטרת ישראל וחיילי צה"ל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר