תוצאות האמת

ועדת הבחירות מודה: "היה באג; יהיה עיכוב"

בוועדת הבחירות המרכזית טוענים כי התגלה באג תוך כדי הזנת הנתונים למערכת הממוחשבת, ולכן יהיה עיכוב נוסף בתוצאות הסופיות • ראשי המפלגות המתנדנדות במתח (ארץ)

סופרים את הקולות לכנסת ה-21 (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ועדת הבחירות מודה היום (חמישי) בפעם הראשונה כי אכן היו תקלות טכניות ומערכתיות בהקלדה הממוחשבת של "המעטפות הכפולות", יחד עם זאת בוועדה אומרים כי לא היו תקלות בספירה הידנית.

לאחר שעות מורטות עצבים, עדיין אין תוצאות סופיות, ופעם בכמה דקות מתגלה בעיה אחרת, כעת, מודים בוועדת הבחירות המרכזית, כי אכן היה להם תקלה בהזנת הנתונים למחשב, ואילו בספירת הקולות הידנית הכל הוזן בצורה מדוייקת.

ההודעה של ועדת הבחירות מגיעה שעתיים אחרי שהם הודיעו על סיום ספירת המעטפות, כעת החליטו בוועדה כי עקב הטענות הרבות שצפו מכל המפלגות, הם יתעכבו עוד, בהבאת הנתונים הסופיים.

בהודעה של דובר הוועדה נאמר: "אחרי ספירת המעטפות הכפולות כ- 238,000 איחדנו את הנתונים עם תוצאות הספירה הכללית של הקלפיות הרגילות, קיבלנו נתון. ברגע שהנתון הוזן לאתר הוא נתן תמונה אחרת, היה באג באתר. כרגע עלו על הבאג אבל הנתונים שבאתר לא נכונים".

"ההחלטה על חלוקת המנדטים תתבצע בהתאם למערכת המחשוב הפנימית של הוועדה ולא עפ"י האתר. בינתיים אנחנו עורכים בדיקה חוזרת של עוד 15-20 קלפיות, זה יקח כמה שעות עד להודעה על תוצאות האמת". סיים הדובר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר