רפואה שלימה

בנו של ראש הממשלה פונה לבית החולים

באמצע טקס הניצחון של הליכוד, התבשר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בנו אבנר חש ברע ופונה לבית החולים בילינסון. נתניהו עזב את האירוע ומיהר לבית החולים (בארץ)

(צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חש ברע הלילה (שלישי), ופונה לבית החולים בילינסון, שם עבר בדיקות רפואיות.

נתניהו האבא, שמע על כך בעת היותו בטקס הניצחון של מפלגת הליכוד שהתקיים הערב בבנייני האומה בירושלים. ראש הממשלה עזב את המקום ומיהר לבית החולים.

מדוברות ראש הממשלה נמסר כי "לפני זמן קצר הגיע בנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו לבית החולים בלינסון לאחר שלא חש בטוב. מצבו של אבנר טוב והוא עובר כעת מספר בדיקות שגרתיות".

יצוין כי אבנר נתניהו שהה בחו"ל, ושב ארצה לפני הבחירות כדי לתמוך באביו, שהתמודד שוב לראשות הממשלה, מול הסקרים שניבאו סיכוי לכישלון.

בהודעה שפרסם באינסטגרם ביום הבחירות כתב נתניהו הבן: "לא משנה מה יהיה היום, אני אוהב אותו וגאה בו הכי בעולם. כל כמה זמן אני בהלם מחדש, כאילו שואל אותו, מה אתה צריך את כל זה? כמה החיים שלך ושלנו היו יכולים להיות נוחים יותר באזרחות, נראה לי שכולכם יודעים שגם החיים שלי היו נוחים קצת יותר אם הוא היה בוחר בדרך הזאת. אבל השאלה הזאת אף פעם לא נשאלת באמת כי אני רואה את המסירות. יש לו אחריות. יש לו מדינה לנהל, בכל ההיבטים של המשפט הזה".

"אני גאה בו על 10 השנים האחרונות, בהן אני יודע שעשה והוביל את המדינה יחד עם הליכוד לכל כך הרבה דברים טובים", כתב אבנר. "אני גאה על כל התפקידים הציבוריים האחרים שביצע בהצלחה. אני גאה על 24 שנים שגידל אותי ועל כל 69 השנים שלו. אני אוהב אותו. ואני יוצא להצביע לו לא משנאה ולא בגלל הפחד מהאפשרות האחרת (פחד שבהחלט קיים), אלא כי אני מאמין בליכוד, מאמין בבנימין נתניהו ואני רוצה עוד 4 שנים מוצלחות כאלה. בחירות. כמה לא כיף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר