קורצת לחרדים?

אילת שקד: אין הסבר למה שקרה בבחירות - הקב"ה התערב

בכנס 'הימין החדש' הערב, הודיעה איילת שקד כי עדיין לא החליטה אם תרוץ ביחד עם בנט. על התוצאות אמרה: "אין הסבר לבחירות האלו חוץ מזה שה' החליט להתערב" (חדשות)

בנט ושקד, כבר לא? (צילום: יוסי זליגר / Flash90)

קורצת לציבור הדתי והחרדי? הערב (ראשון), נערך כנס של פעילי הימין החדש בו השתתפו גם מנהיגי המפלגה, איילת שקד ונפתלי בנט, בכנס הצהירה שקד, כי עדיין לא הכריעה האם תרוץ תחת פלטפורמת הימין החדש.

לאחר זמן רב שלא נראו בציבור יחד, הערב כאמור נפגשו עם הפעילים, בכנס נכחו פעילים דתיים וחילונים, ולמרות הכל קיבלו את שקד ובנט בתשואות רמות.

בדברים שנשאה במהלך הכנס התייחסה שקד לכישלון הבחירות ואמרה: "אחרי ההפסד כל אחד ישב עם עצמו ועשה חשבון נפש. אני רוצה לקחת כמה ימים לחשוב להחליט מה הדבר הנכון לעשות".

לדבריה: "אין הסבר לבחירות האלו חוץ מזה שהקב"ה החליט להתערב". לאחר שסיימה לדבר עזבה שקד יחד עם שולי מועלם, ואילו בנט נשאר יחד עם מתן כהנא.

בנט עצמו התייחס כבר לעתידו הפוליטי בתחילת הערב, בדבריו אמר: "כל אדם יש לו תחליף, גם לי. אני שמח שלראשונה אוכל להקדיש את פתיחת שנת הלימודים הקרובה ב-1 בספטמבר רק לארבעת ילדיי ולא לכל שני מיליון ילדיי במערכת החינוך בישראל. אך אני יכול להבטיח לאזרחי ישראל שהם בידיים טובות".

"מוקדם יותר הודיע לי רוה"מ כי הוא מפטר אותי מתפקידי כשר החינוך של מדינת ישראל, יש בי הכרת תודה לציבור הישראלי, ולבורא העולם, על כך שהייתה לי את הזכות הנדירה להוביל את מערכת החינוך של ילדי ישראל בארבע השנים האחרונות. אני מתחייב לבצע חפיפה מסודרת לכל שר שיחליף אותי כדי לצמצם את הזעזועים לקראת פתיחת שנת הלימודים".

בשלב הזה עבר בנט לדבר על מערכת הבחירות הקרובה: "מדינת ישראל נקלעה למערכת בחירות נוספת. אני לא חושב שזה דבר טוב אך יש הזדמנות לכולנו לבוא אליה חכמים יותר, רציניים יותר, צנועים יותר - כולל אני".

"מפלגת 'הימין החדש' תביא בשורה של ימין ממלכתי, שמאחד את כל חלקי העם. היא תהיה מפלגה שלא מוותרת ולא מתפשרת על עמדותיה, אך לא מחפשת רק לריב עם השמאל".

את דבריו סיים באמרה נוגעת ללב: "הבוקר הייתי שר החינוך, הערב אני נפתלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר