רגעי הפאניקה

צפו: בעוד האם מתייפחת - תינוקה חולץ מהרכב הנעול

רגעי חרדה קשים מנשוא עברו היום על אם שמצאה את תינוקה בן הארבעה חודשים כשהוא נעול בתוך הרכב המשפחתי. במשטרה מפרסמים המלצות: כך תמנעו מקרים דומים (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הלחץ - והחילוץ (צילום: דוברות המשטרה)

תינוק שנשאר היום (חמישי) בתוך רכב נעול במגדל העמק, חולץ ממנו בשלום בידי שוטרים, כשהאם מתקשה להירגע מדקות החרדה הארוכות שעברו עליה.

קריאה שהגיע למוקד המקומי על פעוט נעול בתוך רכב שחנה ברחוב נחל צבי בעיר, הזעיקה למקום איש שיטור עירוני ופקחית, שהבחינו באמו של התינוק, בוכיה ולחוצה, סמוך לרכב.

האם סיפרה, כי החנתה את רכבה, יצאה ממנו במטרה להוציא את בנה בן ה-4 חודשים מהצד השני של הרכב, כשלפתע הרכב ננעל לה, מסיבה שאינה ברורה, בעוד מפתחות הרכב עדיין בסוויץ'.

בשלב זה ניפץ השוטר את שמשת החלון, הרחק ממושב התינוק, פתח את דלת הנוסע והאם ניגשה לתינוקה - שהיה רגוע, כאינו מבין על מה המהומה סביבו.

האם הרימה את בנה, ובפנים מחויכות הודתה לשוטרים שהגיעו במהירות, חילצו את בנה ובנס לא קרה אסון.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו קוראים לציבור הנהגים, וממליצים: בכל מקרה, בדגש על מקרים בהם יש ילדים/פעוטות/תינוקות ברכב, לפני היציאה מהרכב יש להוציא את מפתחות הרכב מהסוויץ', ולגשת אליהם או לתא המטען כשמפתחות הרכב בידיכם".

"לא אחת נקראו שוטרי משטרת ישראל לחלץ פעוטות מרכבים נעולים, בעקבות נעילה אוטומטית של דלתות הרכב, כשמפתחות הרכב נמצאים בסוויץ' וההורים יצאו ממנו כדי להוציא את העגלה או את הפעוט ומצאו את עצמם מחוץ לרכב - כאשר התינוק והמפתחות בתוכו", מתריעים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר