הפגישה התפוצצה

לאה גולדין עזבה בדמעות: רצו להשתיק אותנו

לאחר נתק ארוך, נפגש היום ראש הממשלה עם נציגי משפחות הנעדרים - פגישה ממנה יצאה גולדין בדמעות: 'המטרה הייתה להשתיק את המשפחות לפני יום השנה' (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

לאחר נתק ממושך, נערכה היום (שלישי) פגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין נציגי משפחות הנעדרים בעזה, גולדין, שאול, מנגיסטו וא-סייד.

במהלך הפגישה, חצי שעה לאחר תחילתה, נשברה לאה גולדין ויצאה ממנה בדמעות לאחר שהבינה כי כל מטרת הפגישה היא לנסות להרגיע את המשפחות רגע לפני האירועים לציון 5 שנים למבצע צוק איתן.

בתחילת הפגישה הציע ראש הממשלה למשפחות להטיס אותן בשבוע לארה"ב על מנת שיקחו חלק באירוע טקסי במטה האו"ם בניו-יורק למען העלאת המודעות להשבת הבנים.

בטרם יצאה לאה גולדין מהפגישה התעמתה עם נתניהו ואמרה לו "מעניין מדוע נזכרת בנו דווקא עכשיו, אחרי 5 שנים בהן לא עשית דבר. אנחנו לא צריכים נסיעה לניו יורק ומה שהצעת, כבר עשינו בעצמנו לפני שנתיים ובהצלחה מרובה".

ממשפחת גולדין נמסר לאחר הפגישה: "כינוס הפגישה היום והצעותיו של נתניהו לפעול בזירה הבינלאומית נועדו בראש ובראשונה על מנת להשתיק את אכזבת המשפחות, רגע לפני שמציינים 5 שנים למלחמת צוק איתן. התחושה שלנו במהלך הפגישה הייתה שרה"מ עושה כל שביכולתו על מנת לצלוח בשלום את השבועיים הקרובים, במהלכן תתקיים העצרת הממלכתית ונציין 5 שנים לחטיפתו של בננו הדר".

"גם אחרי הפגישה הזו לא ברור לנו מדוע נתניהו אינו מתנה את השבת הבנים בכל המהלכים לשיקום ושדרוג עזה המתקיימים מידי יום והאם בכוונתו לעמוד בהבטחתו כי השבת הבנים תהיה חלק מההסדרה בעזה".

לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה כי "לצד המאמצים של ראש הממשלה והמדינה להשיב את הבנים הביתה, ראש הממשלה נתניהו ממשיך לפעול בכל דרך ולכן זימן את משפחות השבויים והנעדרים ללשכתו כדי להציג להם את ההצעה לדיון נוסף באו"ם בהובלת ארה"ב ובתיאום עם ישראל".

"ראש הממשלה נתניהו מבין את כאב המשפחות וימשיך לעשות הכל כדי להשיב את הבנים הביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר