צפו בדברים

נתניהו רמז בנאומו על התקיפה הישראלית

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בטקס הזיכרון הממלכתי לזאב ז'בוטינסקי שנערך בהר הרצל שם רמז על פעילות ישראל כנגד סוריה ואיראן בגבול הצפון (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: רועי אברהם, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז היום (חמישי) בנאומו בטקס הזיכרון הממלכתי לזאב ז'בוטינסקי בהר הרצל, על פעילות ישראל כנגד איראן וחיזבאללה.

"אנחנו מגינים על עצמנו כל הזמן. בדרום, אתמול, ניסה מחבל מעזה לפגע בישראל והוא חוסל על ידי כוחותינו. אני שולח בשמכם, בשם עם ישראל, איחולי החלמה לפצועים. בה בעת אנו נלחמים גם בחזיתות אחרות – בחזית הצפון אנו פועלים נגד איראן וחיזבאללה, ואתם שומעים על כך גם בימים אלה. זהו קיר הברזל".

בדבריו אלו רמז ככל הנראה נתניהו לדיווחים של סוכנות הידיעות הסורית "סאנא", שטענה היום כי ישראל ירתה טיל לעבר פרבריה הדרומיים של קוניטרה הסמוכה לגבול ברמת הגולן. לפי הפרסום נזק נגרם במקום, אך אין נפגעים.

נתניהו סיפר בנוסף על הצלחת ניסויי טילי החץ המתקדמים, "בתחילת השבוע התבשרנו על הצלחת הניסויים שם – של מערכת היירוט 'חץ 3'. זהו הישג אדיר שיאפשר לנו לפעול נגד טילים בליסטיים שיכוונו נגדנו – מאיראן וגם ממקומות אחרים. אנו מטפחים בשיטתיות את קיר הברזל של ישראל – את עוצמתנו הצבאית, המודיעינית והטכנולוגית, הן בהגנה והן בהתקפה. עוצמה זו מתחילה מתחת לפני הקרקע – בהרס מנהרות הטרור של אויבינו – והיא מגיעה אל מחוץ לאטמוספירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר