מ"מ וסגן ראש עיריית ירושלים הרב אליעזר ראוכברגר במטה ובמוקד איחוד הצלה

"נחשפתי להיקף הפעילות של הארגון ואני רוצה להודות להם על כל מה שאתם עושים בשביל המטרה העליונה של הצלת חיים" (בארץ, תוכן מקודם)

(צילום: יח"צ)

סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים ויו"ר וועדת תכנון ובנייה אליעזר ראוכברגר, ביקר היום במטה ובמוקד איחוד הצלה בירושלים. הסיור נערך בהשתתפות יו"ר איחוד הצלה משה טייטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק, סמנכ"ל מבצעים דובי מייזל, מנהל מרחב ירושלים מיקי כהן, אחראי קשרי ממשל שבי רפפורט, יועץ מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית נפתלי לוי, וראש לשכת מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית עמנואל זלטס.

מ"מ ראש העיר ירושלים ראוכברגר קיבל סקירה על פעילותם של כלל מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה ברחבי הארץ ובעיר ירושלים, בנוסף הוא נחשף לפעילות המוקד הבינלאומי של הארגון, שם ראה איך המתנדבים נותנים מענה לכל אירוע רפואי בסביבתם ומגיעים לכל אדם הנזקק לסיוע רפואי במהירות המרבית.

לאחר מכן השתתף ראוכברגר בישיבת עבודה עם הנהלת איחוד הצלה, שם הביע את התרשמותו מפעילות הארגון בהצלת חיים "כתושב ירושלים אני רואה את כונני איחוד הצלה מעניקים סיוע רפואי לכל נזקק לעזרה, היום נחשפתי להיקף הפעילות של הארגון ואני רוצה להודות להם על כל מה שהם עושים בשביל המטרה העליונה של הצלת חיים, הכל בהתנדבות מלאה. התרשמתי מאוד מהביקור ואני חש שאני צריך להודות לאלפי הכונניים שעושים עבודת קודש כמובן שבכל דבר שיזדקקו לעזרה בתפקידי בעיריית ירושלים אעשה זאת בשבילם".

במהלך הסיור מ"מ ראש העיר טיפל מיידית מול גורמי העירייה במספר בקשות של איחוד הצלה והדברים בדרך לבוא אל פתרונם.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה אמר "שמחנו לארח את הרב אליעזר ראוכברגר במוקד ובמטה איחוד הצלה בירושלים, אני רוצה להודות לו על הביקור הזה בשם כלל מתנדבינו הפועלים בכל עת למען המטרה של הצלת חיים"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר