בגלל ריב על חנייה

לאחר שהכחיש: הוגשה תביעה כנגד היורה מהקניון ברמלה

לאחר שהכחיש כי ירה במכוון על אופיר חסדאי שהעיר לו על החנייה. היום, המשטרה החליטה להגיש כתב אישום כנגד ויקטור קטן בן ה-74 והוא יואשם לכל הפחות בהריגה (חדשות)

אופיר חסדאי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

משטרת ישראל סיימה את חקירתה כנגד ויקטור קטן בן ה-74 מלוד ותגיש כנגדו כתב אישום על רצח בכוונה תחילה בגין מריבה על חנייה בחניון הקניון.

כזכור, לפני כשבועיים התקבלו דיווחים על קטטה בקניון עזריאלי ברמלה במהלכה נורו יריות. כשהמשטרה הגיעה התברר כי ויקטור קטן ירה באופיר חסדאי ז"ל בן ה-40 בחניון בקניון עזריאלי ברמלה, מצבו היה אנוש והרופאים נאבקו על חייו, עד שנאלצו לקבוע את מותו.

מהחקירה עלה, כי בזמן שהחשוד ורעייתו בת 68 החנו את רכבם, הגיע הקורבן עם רכבו ופנה אל אשתו של החשוד והעיר לה כי מכוניתם עומדת על שתי חניות. אשת החשוד השיבה לקורבן, והתפתח ביניהם עימות פיזי.

על פי החשד, בתגובה לעימות בין השניים, החשוד שלף את אקדחו וירה לעבר אופיר חסדאי, פגע בו ופצע אותו אנושות. הקורבן פונה אל בית החולים אסף הרופא ומותו נקבע בבית החולים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום האריך בית המשפט את מעצרו בארבעה ימים נוספים.

עם ישראל התגייס לעזרת משפחת חסדאי שנותרה ללא המפרנס העיקרי שלה ועם כמה ילדים חולים, ובקמפיין רשת אספו למשפחת הנרצח סכום של כמה מיליוני שקלים.

עם סיום החקירה הגישה היום הפרקליטות הצהרת תובע לפיה יוגש נגדו כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר