הודף שמועות

משה פייגלין הודיע: "אני כאן כדי להישאר"

לאחר השמועות כי בכנס של 'זהות' הערב, משה פייגלין יכריז על פרישתו, הוא הפתיע והודיע: "אני לא נכנע ללחצים, 'זהות' היא מפלגת שלטון, אני כאן כדי להישאר" (חדשות, פוליטי)

משה פייגלין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר מפלגת 'זהות', משה פייגלין הודיע הערב (שלישי) כי למרות הלחצים מצד גוש הימין ומצדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא לא מתכוון לפרוש מהמירוץ. לדבריו, 'זהות' היא מפלגת שלטון שהוקמה כדי לטעת תקווה וחזון.

בפתח דבריו אמר פייגלין כי "משעות הצהריים, אז הודענו על כנס של 'זהות', אני שומע אנשים שלוחשים כי מטרת הכנס היא כדי שאני אודיע על פרישה".

"צר לי לאכזב את מי שציפה לפרישה", המשיך פייגלין בציניות, "אני לא מתכוון לפרוש, החזון, הנראות והתקווה ש'זהות' נטעה כאשר הוקמה נמצאים כאן כדי להישאר, ובמיוחד שהבסיס של מפלגת זהות היא בסיס של מפלגת שלטון לכל דבר ועניין".

"זהות היא מפלגה מגזרית? מפלגה של רעיון אחד? מפלגה שבאה לשרת איזשהו אינטרס? לא, זהו מצע שבא לשרת העם". סיים פייגלין את דבריו.

מי שנאם אחרי פייגלין הוא מנכ"ל המפלגה, שי מלכה שאמר בכנס: "כולם מונחים בכיס של מישהו, ויש להם אינטרסים שלא יאפשרו לשנות את המציאות. אף אחד לא יקדם שום שינוי בעולם כי הוא לא ידפוק את השותפים שלו. זהות חייבת רק לכם, שמתקיימת בזכות תרומות ההמונים. אין לנו את תקציבי הקמפיין והכסף שיש לשאר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר