חצי מיליון שקל

האישה מ'סלט הטונה' מגישה תביעה נגד 'ארומה'

לאחר שהורעלה מכריך טונה שהוגש לה בסניף 'ארומה' תל אביב, שירי פורר, שלחה מכתב ל'ארומה' בו והיא מאיימת בתביעה באם לא ישולמו לה פיצויים על סך חצי מיליון ש"ח (חדשות)

(צילום: Nati Shohat / Flash90)

שירי פורר, שהזמינה בשבוע שעבר סלט טונה ב'ארומה', ונזקקה לאישפוז בבית החולים 'איכילוב' בשל הרעלה, שיגרה היום (רביעי) מכתב ל'ארומה', בו היא דורשת פיצוי בסכום של חצי מיליון שקל.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', עורך דינה של פורר, עדי ניב, שלח מכתב להנהלת 'ארומה', במכתב הוא הבהיר כי רצוי למנוע את ההליכים המשפטים הסבוכים וכדאי להגיע לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט.

לטענת העורך דין, לפורר נגרם נזק בריאותי חמור ובשל כך היא נאלצה להתאשפז בטיפול נמרץ - כשהיא במצב קשה. עוד הוא דרש במכתב, שהרשת תיקח אחריות על מעשיה ולא תגלגל את האחריות לפתחה של הלקוחה שלו.

כזכור, לפני כשבוע הובהלה פורר לחדר הלם של המחלקה לרפואה דחופה של המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב בעקבות הרעלה מטונה, לאחר שסעדה בסניף ארומה תל-אביב.

ביום שלמחרת, פשטו פקחי משרד הבריאות על הסניף וערכו בדיקות, ברשת ארומה החליטו לאסוף את כלל מוצרי הטונה בכל סניפי הרשת ולסגור עד הודעה חדשה את הסניף בדרך בגין בתל אביב.

כאשר היא שחזרה, אמרה: "אני עובדת באזור והגעתי לארוחת צהריים בסניף כשהזמנתי בטייק אווי סלט טונה למשרד הסמוך. אכלתי את הסלט תוך 10 דקות מאז שרכשתי אותו ומיד התחלתי להרגיש צריבה בלשון, פנים אדומות ובוערות ונשימה כבדה.

"מיד הבנתי שאני חווה תגובה אלרגית חריפה והמנהל שלי לקח אותי למר"ם שם התמוטטתי ואיבדתי הכרה. מהר העבירו אותי באמבולנס לאיכילוב תוך כדי פעולות מצילות חיים. לאחר הגעתי לחדר הלם של איכילוב המשיכו פעולות רפואיות שלשמחתי הרבה הביאו להתאוששות מהירה ולאחריה הוחלט לשחרר אותי הביתה להמשך השגחה ומעקב.

"לאורך כל הזמן לא קלטתי כמה המצב שלי היה מסוכן. כעת אני בעיקר מזועזעת מהתגובה של הרשת שניסתה לגלגל את זה עליי ומקווה שהם יעשו בדק בית. אני בעיקר אסירת תודה לצוותים הרפואיים שהצילו את חיי ומתאוששת בביתי. אני בינתיים גמרתי עם טונה".

מרשת ארומה תל אביב נמסר בתגובה: "בראש ובראשונה אנו מבקשים לשלוח איחולי החלמה מהירה לשני לקוחותינו אשר אושפזו היום. אנו נסייע ככל שניתן ללקוחות אלה ולבני משפחותיהם. לא התפשרנו ולא נתפשר לעולם על איכות וטריות המזון הנמכר בסניפי הרשת. מזון טרי ואיכותי הוא הבסיס לאמון לקוחותינו ואנו מתייחסים לאמון זה ברצינות רבה מאוד.

"לפיכך, שכרנו באופן מיידי, עת נודע לנו דבר האירוע, חברה חיצונית שתבצע בקרה ותספק תוצאות מעבדה על מוצרי המזון שנמכרו בסניף המדובר. בנוסף, וליתר ביטחון, נבצע בדיקות מעבדה בסניפי הרשת כולה. אנו מתחייבים להביא ממצאים אלה לידיעת הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר