הבכירים עברו

מכה לפייגלין? חלק מחברי 'זהות' הקימו מפלגה חדשה

לאחר שיו"ר 'זהות', משה פייגלין, הצטרף לראש הממשלה ותמך במפלגת הליכוד, הודיע אחד מבכירי מפלגתו - על פתיחת מפלגה חדשה בה יהיו חברים - חברי 'זהות' לשעבר (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר מפלגת 'זהות' לשעבר, הכלכלן גלעד אלפר, הודיע הערב (שני) על הקמת מפלגה ברוחה של זהות בשם - "המפלגה הליברלית הישראלית" שתתמודד בבחירות הבאות לכנסת.

אלפר שהתמודד בבחירות האחרונות מטעמו של משה פייגלין במפלגת 'זהות' שכזכור בבחירות לכנסת ה-21 לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה, ובבחירות האחרונות הצטרפה לליכוד.

בפתח דבריו, דיבר אלפר בהתרגשות ואמר, "אני שמח לבשר על הקמתה של המפלגה הליברלית הישראלית", ולא שכח להוסיף את העובדה שחברי המפלגה החדשה התמודדו ברשימת זהות, זהות, "הגרעין המייסד מורכב מעו"ד ליבי מולד, ד"ר רפאל מינס וממני".

אלפר הוסיף כי "אנחנו מבינים שאולי לא יהיה פשוט לעבור את אחוז החסימה ובהחלט אפשרי שנחבור לאשכול מפלגות, אבל דיה לצרה בשעתה. בימים הקרובים נפרסם את המצע".

כזכור, בפריימריז הפתוחים שנערכו במפלגת 'זהות' בהאנגר בתל אביב, זכו אלפר, מולד ומינס, בשלושה מארבעת המקומות הראשונים.

אך כפי שצויין, מפלגת 'זהות', שהיתה בשיאה בסקרים - שמונה מנדטים לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה, ויו"ר המפלגה, משה פייגלין חבר בבחירות האחרונות לראש הממשלה במפלגת הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר