החשודים נעצרו

המחבלים תכננו: לדקור שוטר על הר הבית

במהלך חקירת החשודים שנעצרו בהר הבית עם סכין, התגבר החשד כי הם תכננו לדקור את אחד השוטרים המוצבים במקום • בסיום חקירתם, יובאו להארכת מעצר בבית המשפט (בארץ)

המהומות בירושלים, אחרי מעצר המחבלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך חקירת החשודים שנעצרו אתמול (רביעי) על הר הבית עם סכין, התחזק החשד כי הם הגיעו להר הבית במטרה לדקור את אחד השוטרים המוצבים במקום.

כאמור, בחסדי שמיים, כוונתם סוכלה בעקבות ערנותם הגבוהה ותגובתם המהירה של השוטרים הפועלים בשטח הר הבית.

החשודים תושבי מזרח ירושלים 17-18 הובאו לחקירה ונחקרו בגין עבירות של נסיון רצח לאחר תכנון, עבירות ממניע גזעני והחזקת סכין והיום יובאו לדיון בהארכת מעצרם בפני בית המשפט השלום בירושלים.

זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים שערנות של השוטרים המוצבים בהר הבית הביאו לסיכול ומנעו פגיעה בחפים מפשע ובשוטרים, מציינים בדוברות המשטרה.

הפלסטינים, הזועמים על פרסום 'עסקת המאה' - תכנית השלום שהציג נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, התפרעו אתמול בירושלים, כמו גם ביו"ש ובעזה.

עימותים אלימים פרצו באזור שער הפרחים וליד שער שכם, כאשר עשרות ערבים מתפרעים נגד כוחות המשטרה שפועלים במקום כדי לשמור על הסדר הציבורי.

בן היתר נעצרו בשער שכם ארבעה תושבים ממזרח ירושלים לאחר שהתעמתו במקום עם כוחות משמר הגבול. לפי המשטרה, השוטרים דרשו מאחד מהם להזדהות, ומשסירב התפתחו במקום עימותים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר