המריאו והתרסקו

ישראלי נהרג בהתנגשות מטוסים באוסטרליה

ארבעה אנשים נספו בתאונה, בה שני מטוסים התנגשו באוויר זמן קצר לאחר ההמראה סמוך לעיר מלברון. בין ההרוגים: עידו שגב, ישראלי בן 31 שגר בשנים האחרונות באוסטרליה (עולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

בתאונת מטוסים שארעה היום (רביעי) באוסטרליה, נהרג אזרח ישראלי בשם עידו שגב, בן 31. שגב התגורר בשנים האחרונות באוסטרליה ונחשב לטייס מפורסם כאשר אף זכה בשנת 2011 בתואר אלוף אירופה בטיסת אקסטרים.

משרד החוץ מטפל במקרה ע"י המחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים ומלווה ע"י הקונסול בקנברה, אוסטרליה.

התאונה אירעה כאשר שני מטוסים דו-מנועים התנגשו באוויר זמן קצר לאחר ההמראה מבית הספר לטיסה בשדה התעופה מנגלור, כ-120 קילומטרים מהעיר מלברון.

אחד המטוסים המריא כשבתוכו מדריך טיסה וחניך, והמטוס השני המריא ככל הנראה משדה תעופה אחר. שני המטוסים ניזוקו קשות, וארבעה אנשים - בהם עידו שגב הישראלי - נהרגו בתאונת המטוס.

אימו של שגב, אילנה, ספרה ל- ynet: "זה היה אירוע חריג מאוד עם ילד מדהים, וזאת אבדה ענקית, לא רק לנו אלה להרבה מאוד אנשים. עידו עבר לאוסטרליה חודשיים אחרי שהשתחרר מהצבא, בערך לפני 11 שנים. מכירים את עידו בכל העולם כי הוא מוכר והיה ילד מאוד אוניברסלי בידע וביכולות שלו, והוא מבוקש באירועים בכל מקום על הגלובוס למטוסים ולטיסנאות".

מטוס אחד התרסק, כך על פי הדיווחים, מיד לאחר המפגש באוויר, כשהמטוס השני המשיך בטיסה עד שהתרסק כמה קילומטרים אח"כ על הקרקע.

נציג משטרת ויקטוריה, פיטר קוגר מסר כי: "אנחנו עדיין לא יודעים מדוע שני המטוסים התנגשו ולמה הם היו על אותו נתיב באוויר. למרבה הצער, הם התנגשו. ייתכן שבגלל העננים - הטייסים לא הבחינו אחד בשני".

ממשרד החוץ נמסר כי "המקרה מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, בשיתוף עם קונסול ישראל בקנברה, אוסטרליה. אנו מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות ומסייעים בכל הקשור להעברת המנוח לקבורה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר