עסקת טיעון

"נחטף לעזה": זה העונש ליהודי שריגל עבור חמאס

הפרקליטות חתמה עסקת טיעון עם ראמי עאמודי, בן לאם יהודיה ואבא מוסלמי שנעצר בחשד כי ריגל עבור חמאס ממקום מגוריו בתל אביב • עורך דינו טען כי אביו חטף אותו (אקטואלי)

(צילום: תקשורת שב"כ)

ראמי עאמודי, תושב תל אביב שגויס להיות מרגל של ארגון הטרור חמאס, חתם היום (שני) על עסקת טיעון מול הפרקליטות - כך פרסם דניאל דולב באתר וואלה! NEWS.

לפי הדיווח, במסגרת הסדר הטיעון הודה עאמודי, והורשע בעבירה של מגע עם סוכן חוץ ונגזרו עליו שלוש שנות מאסר בפועל.

בפרקליטות התחשבו בעובדה כי הוא ניפץ את הטלפון שלו עוד לפני שנתפס, ובכך הפסיק את הקשר עם מפעילו. בנוסף, ציינו את העובדה שהוא נחטף על ידי אביו לעזה, בהיותו ילד קטן.

עו"ד אייל בסרגליק, שייצג את עאמודי יחד עם עו"ד רז מורגן ממשרדו, צוטט באתר וואלה אומר כי "כתב האישום שהוגש תחילה לא שיקף נכונה את הדברים".

כך מתאמנת יחידת העילית של חמאס (צילום: ללא קרדיט)

"בפועל מדובר ביהודי שנחטף לחאן יונס על ידי אביו המוסלמי לפני 30 שנה. מכתב האישום נמחקה האשמה של כוונה לבגוד ולא בכדי. הגם שנוצלה קשות מצוקתו הנפשית של מרשי על ידי סוכן, עת שחזר לארץ במסגרת איחוד משפחות".

עורך הדין הוסיף, "עוד לפני תפיסתו קילל את הסוכן, שבר את הטלפונים ואת כרטיס הסים וניתק כל קשר ולא עשה כל דבר שפגע בפועל במדינה כפי שגם התביעה הודתה. לכן הוטל על מרשי העונש הקל ביחס לחומרת העבירה, שהינה עונש מאסר דו ספרתי".

לפי כתב האישום המקורי, עאמודי, יחד עם רג'ב דכה, התבקשו עם כניסתם לישראל לרכוש טלפונים סלולאריים וכרטיסי סים, על מנת שיוכלו לעמוד בקשר חשאי מול אותם גורמי חמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר