בידוד קצר ובדיקה

זה המתווה לפתיחה המחודשת של שמי ישראל

צוות של משרד התחבורה וצוות של משרד הבריאות, עומלים על גיבוש תוכנית שתוביל לפתיחה מחודשת של השמיים בישראל. החוזרים יצטרכו בידוד קצר של חמישה ימים (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

הייאוש מסגירת השמיים הגיע לקיצו לקראת אוגוסט? בסיכום שנערך היום (ראשון), בין ראש הממשלה נתניהו לשרת התחבורה מירי רגב, הוסכם על מתווה שיוביל לפתיחת השמיים.

במשרד התחבורה החלו לגבש מתווה שיוביל לפתיחת השמיים, הצוות כולל את אנשי משרד התחבורה ואנשי משרד הבריאות.

על פי הנוסחה המדוברת, כל מי שינחת בישראל יחויב בבידוד מקוצר של חמישה ימים וכן חיוב בבדיקת קורונה לפני הטיסה לנוסעים שיגיעו ממדינות "אדומות".

על פי המתווה, יחולקו הנוסעים למדינות "ירוקות" ו"אדומות", כאשר נוסעים ממדינות "ירוקות" שהוגדרו עם תחלואה נמוכה יחויבו ב-5 ימי בידוד בלבד עם נחיתתם, ונוסעים ממדינות "אדומות" יחויבו בנוסף גם בביצוע בדיקת קורונה מקדימה טרם הטיסה.

נתב"ג ריק - לפני ארבעה חודשים (צילום ועריכה: שריה לוטן)

בסביבת רגב הדגישו, כי המתווה יוצג לאישור של נתניהו לאחר אישורו ותיאומו מול שר הבריאות יולי אדלשטיין, באמצעות עבודת המטה הנערכת בין מנכ"לי התחבורה והבריאות, המועצה לביטחון לאומי ורשות התעופה האזרחית.

"הכוונה היא להכין את כל הרקע הנדרש על מנת למממש את הסיכום בין ראש הממשלה לשרה רגב, והכל בכפוף לנתוני התחלואה".

במשרד הבריאות בוחנים כעת את התוכנית שהוגשה לאישור וצפויים להעביר בקרוב את ההתייחסות המקצועית על מנת לגבש את המתווה הסופי להפעלת מערך הטיסות בצל הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר