לקראת קריסה?

הופסקה קבלת חולי קורונה חדשים ב'שערי צדק'

עומס חולי הקורונה, מהמגפה המתפשטת, מתחיל להוביל לסיטואציה ממנה חששו כולם: קריסת בתי החולים. מתברר, כי בית החולים בי-ם כבר לא יכול לקבל אליו חולים נוספים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מיון הקורונה ב'שערי צדק' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הופסק פינוי חולי הקורונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, בשל תופס שיא העומד על יותר ממאה אחוזים - תוצאת המגפה ההולכת ומתפשטת.

כזכור, מאז פרוץ הנגיף בישראל, החשש הגדול ביותר שהובע על ידי גורמי בריאות בכירים היה מקריסתם של בתי החולים בישראל, כפי שאירע למשך כחודשיים באיטליה ובמדינות נוספות.

היום, עם העליה בעומס חולי הקורונה בבתי החולים בירושלים, הודיעה הנהלת מד"א בעיר לנהגי האמבולנסים ולכוננים כי בית החולים הדסה עין כרם "סגור לקבלת חולים, פרט למקרי טראומה מצילי חיים".

"כמו כן, כלל בתי החולים בירושלים לא מקבלים חולים וחשודים לקורונה", נכתב עוד במייל המנהלתי של מגן דוד אדום.

נשיא 'שער צדק' בראיון ל'כיכר השבת'. ארכיון

בהמשך פרסם בית החולים הדסה הבהרה, לפיה הוא "ממשיך לקבל חולי קורונה וחולים רגילים", וכי רק הבוקר, "עקב עומס נקודתי בחדר המיון בעין כרם - שיצר צוואר בקבוק בטיפול בחולים - ההנהלה ביקשה ממד"א לווסת חולים הזקוקים לאשפוז לבית החולים שבהר הצופים".

"לאחר התייצבות המיון, הודיע מנהל הדסה עין כרם למד"א כי ניתן להמשיך ולפנות חולים להדסה עין כרם, ואכן המיון בבית החולים ממשיך לקבל חולים כרגיל", נמסר עוד מ'הדסה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר